Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfen64
Vil høre om der skulle være folk derude som har adgang til leveringstider fra Panasonic, har bestilt vt20 gennem samkøb her på FP

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16392

men der er forbavsende stille omkring levering :( for en uge siden var meldingen at FS kunne levere inden for 3-6 dage, men nu er der ingen der ved hvornår :(( Når man kigger på nettet er der tilsyneladende ikke andre som kan levere, så det må vel være den sending som DK skal modtage som lader vente på sig O-O

Vm bliver nok på det gamle husalter :o
Af neroniller
Jeg har fået af vide af Jonas (hed han vidst) fra Fladskærms shoppen, at leveringen "højst sansynligt" ville finde sted i næste uge!

Syntes at det er under al kritik levering sker så sent, i betragtning af at betalingen er gennemført d: 02.06-10 og på det tidspunks VAR vt20 på lager.

Jeg opfordrer alle det sidder i vente position til skærmen om og rette henvendelse til Fladskærme shoppen og udtrykke deres bekymring!!
Af tommyaa
de må slet ikke trække penge før det er afsendt ifølge loven
Af Alfen64
Jeg er nu ikke sikker på om de var på lager, men var blevet lovet 20 stk. til levering i sidste uge.

jeg bestilte også 2/6-10. !:(

Tror desværre ikke at det hjælper at bestorme FS med mails :s har kun fået svar tilbage at: de er lige på trapperne etc.

:o
Af Alfen64
tommyaa skrev:de må slet ikke trække penge før det er afsendt ifølge loven
Pengene er heller ikke trukket endnu, det må de først når varen afsendes til modtager O_O
Af Alfen64
BUMP:
Er der ingen som har hørt eller ved noget ?? O-O
Af jingle
20 stk. VT20E må alligevel også være en god slat penge at skulle købe ind for :)
F.S. skrev til mig at det bestemt ikke er nemt at noget som helst på lager for tiden hvor der står noget med 3D. og leveringer er ofte lang tid undervejs.

De ville også få Panasonics blueray 3D afspiller på lager, men den har man med vilje ikke opført på hjemmesiden da man nu har erfaret at 3D tager tid at få hjem i forhold til så meget andet.

Men de skulle være lige om hjørnet.

Så skynd jer ud og kik om jørnet så stpr de "lige dér" :D

Ej det er møj ærgeligt at det skal tage så lang tid, men mine penge er heldighvis ikke hævet endnu, så jeg er helt rolig indtil jeg hørre nærmere.
Brugeravatar
Af radiomand
Når i nu spørger, kan jeg jo godt svare (ikke Tommyaa), der er idag hjemkommet til Panasonic Danmark 25 stk. Panasonic TX-P50VT20E, og der kommer 10 stk. i næste uge, disse bliver sendt ud til de danske forhandler.(Vi får dækket vores restordre fra 6/4-2010, og ikke andet)
Af Alfen64
radiomand skrev:Når i nu spørger, kan jeg jo godt svare (ikke Tommyaa), der er idag hjemkommet til Panasonic Danmark 25 stk. Panasonic TX-P50VT20E, og der kommer 10 stk. i næste uge, disse bliver sendt ud til de danske forhandler.(Vi får dækket vores restordre fra 6/4-2010, og ikke andet)
Hej radiomand
kan du sige noget om det kun er til div. panasonic centre eller om der også vil blive leveret til fladskærmsshoppen, som jo er der vi har lavet samkøb ??

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16392
Af jingle
Alfen64

Som jeg læser det er det Panasonic Danmark der får leveret 25 stk. og ikke Panasonic Centrene som jo blot er forhandler lige som Fladskærms shoppen og eks. Elgiganten der også får dette VT20E på lager i Glostrup i næste uge, her kommer det til at koste de samme 19890 Kr. altså 100 Kr. billigere blot fordi Elgiganten vil være billigere end de andre butikker.