Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af afrodite
Har været i x-antal butikker for, at se dette tv.
Nogen der har set-prøvet det ??
eller har en kommentar til det ??
Senest rettet af afrodite 10 jun 2010, 00:54, rettet i alt 3 gange.
Af afrodite
gerne set i forhold til lg 32le-serie - lg 32ld- serie
Af anderssorensen
Hej
Jeg har lige faaet et 37PFL7605H og det er sku supert!

Meget ledt at sætte op og menu. Lækker design og kvalitet og at se tv paa det er bare i top. Og det her lys halløj er fedt.

Jeg vil sige go for it.

Udtaler mig bestemt ikke som expert men bare min mening om det. Har haft den i kun 2 dage men er imponeret.
Af Jes N
En del Philips TV'er lider af det problem, at du ikke kan stoppe auto-format tilpasning.
Har haft en del korrespondance med Philips om dette emne, men hvornår det rettes (hvis overhovedet) kunne de ikke oplyse.

Hvis du kan leve med, at billedet løbende justeres i højre og bredde er der ingen problemer.
Alternativt kan tvangsvælges 16:9 e.lign., men så vil en del udsendelser blive vist i forkerte dimensioner.

Samsung kan omvendt godt vise billeder korrekt, selvom billedet fra fabrikken er sat til 16:9.
Kender ikke LG, så jeg ved ikke hvordan justeringen er på dem.
Af afrodite
TAK

Har set tv nu i butik, godt nok 32pfl7695, hvad forskellen er kunne de ikke sige mig ???
Men tvét er flot, og det´s mål tiltaler mig i den grad. Mine krav til det er, at det skal bruges med digitalantenne i sommerhus ikke være særlig bredt og tykt, var egentlig ret lun på lg sl 8000 men det findes vist ikke mere.