Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kentmotor
Kom så med det tv, jeg står allerede klar med boremaskinen så det kan komme op og hænge med det samme :D

Kent
Af lapa
Jeg venter også i spænding.

Er der nogen opdatering med hensyn til leveringsdato?
Af malke
Me 2 :D

Tror desværre ikke at der er kommet nogle opdateringer mht leveringsdato - så indtil videre må vi satse på slutningen af uge 23 eller starten af uge 24, som sidste opdatering udmelder :)

Jeg er ret sikker på at så snart copper ved noget, så poster han et indlæg heri 8)

Jeg er også klar med boremaskine og det hele :p
Af Assi
Jeg har selv købt Bose Cinemate som lyd og vil prøve at tilslutte en apple dock så jeg kan bruge det som anlæg også...
Af michhans
Jeg har spurgt Fladskærmsshoppen og svaret er: "Det skulle blive leveret i uge 24." Det lyder ikke særlig forpligtende, så jeg frygter det trækker ud :((
Af malke
michhans skrev:Jeg har spurgt Fladskærmsshoppen og svaret er: "Det skulle blive leveret i uge 24." Det lyder ikke særlig forpligtende, så jeg frygter det trækker ud :((
Åh åhh.. :((

Og andre shops der ikke har Samsung's "LED-tv" på lager forventer at de er på lager fra 23-06 :(
Af ahj
Øv, jeg kom vist for sent til festen med dette køb. Bedre held næste gang.

Angående recordere.dk's varemærke "fælleskøb", så har jeg skrevet en mail til patent- og varemærkestyrelsen og spurgt dem hvad fanden det er de har gang i. Det ord burde naturligvis aldrig være blevet et registreret varemærke. Her er et eksempel hvor ordet har været brugt til at beskrive fælleskøb - teksten er fra 1938: http://www.tidsskrift.dk/visning.jsp?ma ... o&id=84148 .
Af Novatic
ahj skrev:Øv, jeg kom vist for sent til festen med dette køb. Bedre held næste gang.

Angående recordere.dk's varemærke "fælleskøb", så har jeg skrevet en mail til patent- og varemærkestyrelsen og spurgt dem hvad fanden det er de har gang i. Det ord burde naturligvis aldrig være blevet et registreret varemærke. Her er et eksempel hvor ordet har været brugt til at beskrive fælleskøb - teksten er fra 1938: http://www.tidsskrift.dk/visning.jsp?ma ... o&id=84148 .
Forstår heller ikke recorderes patent.

Mine bedsteforældre købte deres vaskemaskine tilbage i 70erne sammen med nogle naboer. Det var som de selv kalder det "et fælleskøb".
Af SkyBenji
Har skrevet mail til fladskærmsshoppen idag, og lige fået svar tilbage..

Det er ikke 100% bekræftet, men det ser ud til at vi kan afsende i denne uge.

Med venlig hilsen
Kundeservice/Jonas
FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk
[email protected]

Håber virkelig at få den inden weekenden, træls hvis det bliver udsat...
Af malke
SkyBenji skrev:Har skrevet mail til fladskærmsshoppen idag, og lige fået svar tilbage..

Det er ikke 100% bekræftet, men det ser ud til at vi kan afsende i denne uge.

Med venlig hilsen
Kundeservice/Jonas
FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk
[email protected]

Håber virkelig at få den inden weekenden, træls hvis det bliver udsat...

De må snart være godt trætte af os fra fp :D - jeg havde skrevet til dem i fredags, hvor jeg fik svar i dag om at de burde blive leveret i denne uge. Nu må vi se, men jeg glæder mig godt nok til at få skærmen hjem :)
Af SkyBenji
Hehe.. det er der bare ikk noget at gøre ved.. når man har bestilt 20 skærme samlet til værdi næsten 200.000 kr. og levering sidst 23 først 24.. så må de også forvente at vi rykker for dem...

Skal jo gerne nå at se noget boldt på den.. ;-)

Så målet må være inden denne uge er omme..
Af copper
Godt i kan rykke dem lidt i ørerne...

Men det forlyder sig Samsung generelt har lidt problemer med at levere skærme i øjeblikket, pga den store efterspørgsel..

-Men lad os håbe det holder med levering denne uge, så vi kan få sat skærmen op i weekenden..

Hvad synes i ang. placering af skærmen mht højden. Umiddelbart skal den vel sidde i synshøjde, så det passer når man sidder i sofaen?

O_O
Af malke
copper skrev:Godt i kan rykke dem lidt i ørerne...

Men det forlyder sig Samsung generelt har lidt problemer med at levere skærme i øjeblikket, pga den store efterspørgsel..

-Men lad os håbe det holder med levering denne uge, så vi kan få sat skærmen op i weekenden..

Hvad synes i ang. placering af skærmen mht højden. Umiddelbart skal den vel sidde i synshøjde, så det passer når man sidder i sofaen?

O_O
Det er lidt træls at de ikke engang selv ved om skærmene er sendt fra Samsung af, eller hvordan.

Jeg mener at have læst et sted at det anbefales til midten af skærmen hænger lidt højere oppe end øjenhøjde?

Personligt bryder jeg mig ikke om når TV'et hænger for højt :)
Af BjoernB
Der er aftalt levering i uge 23 eller 24. Vi lægger en kæmpe omsætning. Hvis vi ikke får skærmene senest lørdag, så skal vi naturligvis have en dekort. Jeg tænker 500 eller 1000 kr. Det er jo ikke en super rabat, vi har forhandlet os frem til. Så de første skærme burde være leveret. Jeg kan ikke tro på, at fladskærmsshoppen har lavet en aftale med os ud at kontrollere deres leverandør først. Så det der med, om leveringen er bekræftiget eller ej virker ret tynd. Det vil da heller ikke være hensigtmæssigt for fladskærmsshoppen at opnå et dårligt ry på denne og lignende sider. Så hvis Fladskærmsshoppen ikke leverer snarest, så er det under al kritik. Så må de give en dekort for at redde deres troværdighed. Så enten må de påregne nul indtjening eller et tab. Men det er da peanuts i forhold til dårlig omtale her og andre steder. Hvad mener i? Jeg synes, at vi bør gå samme og kontakte dem. Virker lidt, som om vi bliver holdt for nar. Uge 23...... Fladskærmsshoppen har aldrig været i stand til en levering sidste uge....
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17