Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Unklemac
Hejsa,

Der skulle være en monitor på vej til mig fra Samsung af denne slags:

Samsung 305T Plus (wide color gamut).

Det er en swap, fordi den gamle havde en lysende pixel når skærmen var blå. Skærmen vil være sprit ny i uåbnet emballage.

Stadig et par måneders garanti tilbage. Nypris 12.500kr

Hvad ville i tro sådan en er værd ?

Vh. Unkle
Af noxity
Stadig et par måneders garanti tilbage?

Hvis du får et helt nyt produkt, skulle du gerne få 2 nye år.
Af Unklemac
Det mener du, selvom den første var købt slutningen af 2008 ? Kender intet til garanti efter ombytning.

Mvh

Unkle
Af Unklemac
Interessant. Tak!. Jamen så der jo 2 års reklamationsfrist igen.

Så må skærmen jo være lidt mere værd, nu da man kan få den til rep 2 år endnu, hvis noget skulle gå galt.

Nogen som har en idé om hvilket pris lege jeg minimum burde kunne få for den ?
Af noxity
Jeg har ingen idé om prisen. Umiddelbart vil jeg ikke tro at markedet for sådan en skærm er særlig stort. Derfor er det også svært at spå om prisen.

Måske du skulle undersøge om der er mulighed for at lade købet gå retur i stedet for ?
Når du tilsyneladende har sagt OK for en ombytning, har du dog ikke krav på dette længere.
Af Illgor
Ville da tro at hvis du finder en køber (dvs en som skal bruge sådan en) så ligger vi i ca 70% nypris.
Dog kan det være svært at finde en som netop er int i denne skærm og måske du må længere ned i pris...
Af Unklemac
Tak for jeres svar.

Ja, det ret svært at spå, for der kan jo være en derude som bare VIL have en 30" og så der jo ikke mange tilsalg foruden en Dell her og der.

Jeg vil prøve at tage kontakt til dem, om de ikke kan kreditere mig i stedet for.

I såfåld det bliver en løsning, hvordan fungere det så når det er producenten som kreditere og ikke selve "forhandleren/sælgeren" ?

Bare jeres erfaring :-)
Af Illgor
Min erfaring er at producenter helst undgår at kreditere noget som helst. Det er noget af det værste for dem da det er penge ud af posen. En rep kan jo meget ofte klares for reservedele som de allerede har.
Men der er jo ikk andet for end at prøve..
Af Expo
Hej sælger.

Hvor i landet?

Og hvad er Samsungs dead pixel politik, hvis der optræder døde/lysende pixel på den nye skærm?