Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glacial
Nå så fik jeg besluttet mig for at bestille et Samsung PS50B535.
Jeg sidder så for 29 gang og læser specs. og kommer pludselig i tvivl. Hvad menes der med:

"For at se de digitale betalingskanaler skal du bruge et CA-modul og et programkort (købes separat)".

Jeg får mit signal fra Stofa

er det er problem/udfordring ? :)
Af Divindragon
Et CA modul er en "kortholder" hvor det kort du normalt har siddende i en kanalvælgerboks fra din leverandør skal sidde. I Stofas tilfælde en Zaptor boks. I stedet for at have en zaptor boks kan du med et CA modul sætte kortet direkte i tv´et og derfor skifte kanaler med tv´ets fjernbetjening. I praksis kan du helt fjerne din zaptor boks og din ekstra fjernbetjening.

Det er et must hvis du spørger mig!!! :p

Du kan se et eksempel her forskellige CA moduler her, jeg ved ikke lige hvor du køber et der virker med Stofa, men det ved de garanteret hvis du ringer til dem :-)
http://www.parabolshoppen.dk/shop/ci-ca-module-5c1.html
Af Asskicker
Har det nogen betydning hvilket CA Modul man køber til sit TV?! har selv. Samsung C8705 :O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Asskicker skrev:Har det nogen betydning hvilket CA Modul man køber til sit TV?! har selv. Samsung C8705 :O
Du skal vælge et CA-modul, som er beregnet til lige netop din TV-udbyder. Et CA-modul til Yousee vil ikke virke på Stofa eksempelvis.
Af Asskicker
yakken skrev:
Asskicker skrev:Har det nogen betydning hvilket CA Modul man køber til sit TV?! har selv. Samsung C8705 :O
Du skal vælge et CA-modul, som er beregnet til lige netop din TV-udbyder. Et CA-modul til Yousee vil ikke virke på Stofa eksempelvis.
Yes :) Men det jeg mente var mere, vil der være nogen forskel hvis jeg køber et til 300 fremfor det til 600 kr ved min lokale Yousee pusher?
Af bossvan
Jeg har Stofa i Dalumgård Antennelaug, og her er der indgået aftale om, at man ikke behøver Zaptor, kort eller CA modul for at se Stofas kanaler.
:)
Af Divindragon
Asskicker skrev:
yakken skrev:
Yes :) Men det jeg mente var mere, vil der være nogen forskel hvis jeg køber et til 300 fremfor det til 600 kr ved min lokale Yousee pusher?
Så længe det er et Yousee CA modul, behøver du ikke købe det hos pusheren :-), men du skal sikre dig at det er et Yousee CA modul!