Log ind med sociale netværk
01 jun 2010, 14:25
Takker for tippet. Har nu sendt Fladskærmshoppen en mail.
Fladskærmshoppen bekræfter at de så småt er begyndt at sende 3D-briller til ALLE købere.
Fladskærmshoppen bekræfter at de så småt er begyndt at sende 3D-briller til ALLE købere.
03 jun 2010, 18:43
Jeg var nede og bestille mit PS63C7705 i dag, og der fik jeg at vide, at nu gav Samsung 2 par briller med i pakkerne, og ikke kun 1. Nogen der har hørt om det skulle være rigtigt?
04 jun 2010, 08:13
Mine forældre modtager deres TV i dag.
Det var et 46" TV, som en bruger havde fortrudt købet af pga. størrelsen og fået byttet til et 40".
Vi accepterede at tage imod dette TV, da leverandøren ikke kan give noget klart svar om leveringen af de sidste 11 skærme til Fladskærmsshoppen. Jeg krydser fingre for, at brugeren ikke havde problemer med backlight bleeding på TV'et.
Jeg aftalte med Fladskærmsshoppen, at de meget gerne måtte sende 3d briller med med det samme, så vi kunne lege med det fra start.
Det skulle de have gjort, for fragtmanden har bekræftet, at han har 3 pakker (TV + Wifi dongle + briller).
Jeg glæder mig til at tage op og hjælpe med udpakning + montering på gulvstanderen.
Jeg håber for jer andre, at I også modtager jeres briller snarest.
Mvh. Martin
Det var et 46" TV, som en bruger havde fortrudt købet af pga. størrelsen og fået byttet til et 40".
Vi accepterede at tage imod dette TV, da leverandøren ikke kan give noget klart svar om leveringen af de sidste 11 skærme til Fladskærmsshoppen. Jeg krydser fingre for, at brugeren ikke havde problemer med backlight bleeding på TV'et.
Jeg aftalte med Fladskærmsshoppen, at de meget gerne måtte sende 3d briller med med det samme, så vi kunne lege med det fra start.
Det skulle de have gjort, for fragtmanden har bekræftet, at han har 3 pakker (TV + Wifi dongle + briller).
Jeg glæder mig til at tage op og hjælpe med udpakning + montering på gulvstanderen.
Jeg håber for jer andre, at I også modtager jeres briller snarest.
Mvh. Martin
07 jun 2010, 21:54
Jeg fik følgende svar fra Fladskærmshoppen i dag:
"Tak for din mail.
Kan se at dine briller er afsendt, så du skulle gerne have dem inden for de næste par dage."
Så burde de jo være på vej! Som jeg tolker teksten "dine briller" så er der mere end et sæt med pakken!
"Tak for din mail.
Kan se at dine briller er afsendt, så du skulle gerne have dem inden for de næste par dage."
Så burde de jo være på vej! Som jeg tolker teksten "dine briller" så er der mere end et sæt med pakken!
07 jun 2010, 23:17
Nu er det jo nok de færreste nu om stunder, der bruger vendingen "din brille er afsendt idag", men håber da du har ret og får to sæt briller.
Selv har jeg heller ikke modtaget mine briller, men min forhandler (Licotronic) har lovet mig at sende et par, så snart de får en sending fra Samsung. De kommer ind i små sendinger og sendes videre til køberne efter tur, har jeg fået at vide. Så er det jo bare at vente...
Selv har jeg heller ikke modtaget mine briller, men min forhandler (Licotronic) har lovet mig at sende et par, så snart de får en sending fra Samsung. De kommer ind i små sendinger og sendes videre til køberne efter tur, har jeg fået at vide. Så er det jo bare at vente...
11 jun 2010, 22:07
Hmm....I mandags skrev Fladskærmshoppen at mine 3D briller var på vej!
Kan så lige informere at de IKKe er modtaget endnu!
Er der nogle af jer andre der har modtaget brillerne?
Kan så lige informere at de IKKe er modtaget endnu!
Er der nogle af jer andre der har modtaget brillerne?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto