Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

G20 vs. V20 46"

G20
14
58%
V20
10
42%
Af Ekmani
@tarok
Faktisk heller ikke ment som sådan, synes bare godt om flatpanels tests og giver mig et sammenligningsgrundlag og en struktur jeg har mere styr på:-)
Af Poulsen
Er der ingen der kan komme med et svar på hvornår V20 bliver testet eller om det overhovedet sker?

Spørgsmålet er stillet en del gange, men endnu ikke besvaret.
Af xcardman
Poulsen skrev:Er der ingen der kan komme med et svar på hvornår V20 bliver testet eller om det overhovedet sker?

Spørgsmålet er stillet en del gange, men endnu ikke besvaret.
v20 ligger rigtig tæt på en vt20
så det tror jeg faktisk ikke du skal regne
samt jeg kan heller lige se formålet
den test på avforum kan du regne med

Rasmus er fornuftig og lave test af skærme i bunden mellem og top
de er allerede testet i år
FullerJust skrev:Tak for alle de gode svar ;)

- Jeg er nået frem til at jeg er for utålmodig så jeg ikke gider at vente på V20 :p også fordi det måske ikke er du extra penge værd :) OG.. at jeg har et samsung 23" Som hvis model nummer jeg ikke kender, det er vidst omkring 4 år gammelt :D.

Skal lige høre :)
- Kalibrering. Nu har jeg hørt så meget om det og når jeg køber mit Pana G20 vil jeg da gerne havde det kalibreret :) HVordan gør man enlig? Og er der nogen som allerede har kalibreret som jeg så kan indstille efter? Kunne godt tænke mig ISF-certificeret kalibrering :p Hvis den altså er lavet på G20.

Mvh. FullerJust
Rasmus har kalibreret det i forbindelse med testen, og det står perfekt i vores stue :D

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1267447545
Af Ekmani
For lige at vende lidt mere tilbage til emnet igen, for jeg er sgu stadig ret meget i tvivl om hvilket af disse panas jeg vil vælge:-)

Helt klar over at vi taler et andet panel, design og en anelse bedre sort på V20 (men åbenbart ikke lig VT20 uden 3d), men er der virkelig ingen andre konkrete forskelle på V20 og G20 - altså ud over at nogen af G20erne brummer og 5000 kr ekstra for V20???
Af Divindragon
Nu har Rasmus jo ikke testet V20 endnu, men nej umiddelbart kan jeg ikke se andre forskelle end det lidt der i evnen til at gengive sort. For mig var det springende punkt til at købe G20 at V20 har samme fosfor. Havde V20 haft det samme som i VT20, så havde det været noget andet. årsagen er at jeg primært skal se sport og der kan fosforen få betydning.
Indtil nu har jeg dog ikke bemærket noget og er godt tilfreds med at spare 5.000 :p
Som jeg så har brugt på noget god lyd i stedet :D