Log ind med sociale netværk
04 jun 2010, 19:23
Hej drenge. Rolig nu, hvorfor levere Samsung ikke straks en PS50C7705 Plasma til Rsmus Larsen, har de noget at skjule??? Er selv meget intereseret i denne model, så måske jeg snart slår til. Tror det bliver hos Expert som har givet god rådgivning og fremvisning. Jeg er ny inden for dette område men kan da se at Panasonic VT20 og Samsung står rigtig flot. Skærmen skal parres med Samsung 6900 og Onkyo 608 7.2 HDMI 1.4 
05 jun 2010, 20:12
mvh
Madstodont skrev:HejHej kan du også give et tilbud på Samsung UE55C8705??
Hvis i er interesseret i et samkøb af samsung ps50c7705, skal i blot være over 10 personer som mener dette seriøst. Jeg kan i så fald anskaffe skærmene til den favorable pris 13000,- kr. pr. stk. med fuld garanti i lokal butik uanset hvor i landet du er bosat. Hvis i oprigtigt er interesseret i dette skal jeg bruge lidt mere information, og så trækker jeg i trådene.
Leveringstiden er endnu ukendt, men midt i juni er mest sandsynligt, afhængigt af hvornår den endelige bestillingen finder sted..
Mvh Mads - (tv-sælger)
mvh
06 jun 2010, 03:24
Omega9 skrev:hallo, den her tråd er om PS50C7705, eller plasma tv i den serie, skab din egen tråd hvis du vil spørge om led.. der har været et samkøb på 55 tommer ledMadstodont skrev:HejHej kan du også give et tilbud på Samsung UE55C8705??
Hvis i er interesseret i et samkøb af samsung ps50c7705, skal i blot være over 10 personer som mener dette seriøst. Jeg kan i så fald anskaffe skærmene til den favorable pris 13000,- kr. pr. stk. med fuld garanti i lokal butik uanset hvor i landet du er bosat. Hvis i oprigtigt er interesseret i dette skal jeg bruge lidt mere information, og så trækker jeg i trådene.
Leveringstiden er endnu ukendt, men midt i juni er mest sandsynligt, afhængigt af hvornår den endelige bestillingen finder sted..
Mvh Mads - (tv-sælger)
mvh
06 jun 2010, 08:37
Har et PS50C7705 og der er ingen problemer med støj det er stille som en tyv i natten....en af de gode 8)
Der er heller ikke problemer med slør eller ghosting.
Det er klasser over 855 både når det kommer til billede.
2D til 3D konvertering virker også kanon
når man spiller PS3 det er virkelig noget der rykker.
2D til 3D konvertering virker også kanon
06 jun 2010, 08:51
Larsdk skrev:Har et PS50C7705 og der er ingen problemer med støj det er stille som en tyv i natten....en af de gode 8)Larsdk: Har du hængt dit PS50C7705 på væggen, eller står det på foden? Så vidt jeg kan læse afhænger niveauet af støj (til dels) om det er hængt på væggen eller ej.
2D til 3D konvertering virker også kanonnår man spiller PS3 det er virkelig noget der rykker.
06 jun 2010, 16:25
Mit plasma, er musestille ikke en lyd det første kvarter.
Så kommer der en svag summen, som efter 1 time har nået sit maksimale niveau. Som er buzz...
Skal op på styrke ca. 10 førend jeg kan abstrahere.
Hvordan bliver jeres tv efter lidt tid, hvor det er varmet op ?
Så kommer der en svag summen, som efter 1 time har nået sit maksimale niveau. Som er buzz...
06 jun 2010, 16:48
Du skriver styrke 10 førend du kan abstrahere. Jeg er ikke klar over hvor hørt styke 10 er. Er det f.eks. mere end den styrke du normalt bruger når du ser tv?
H8Red skrev:Mit plasma, er musestille ikke en lyd det første kvarter.Er dit TV hængt op på væggen, eller står det på foden?
Du skriver styrke 10 førend du kan abstrahere. Jeg er ikke klar over hvor hørt styke 10 er. Er det f.eks. mere end den styrke du normalt bruger når du ser tv?
06 jun 2010, 20:17
Og hvor meget summen er, er jo relativt, fra person til person og da jeg skrev det, så sad jeg jo også og fokuserede på lyden.
Tv´et hænger flat op imod væggen. Det er bestemt med til at forstærke lyden.
Well... konen her lige sagt "Det der ... Det beholder vi ikke !"
Og hun syntes ikke det gamle B855 som dette erstatter larmede særligt i
forhold.
boh7100 skrev:Ahh det passer måske ikke helt med det at abstrahere, 10 er ca. der hvor summen blander sig med tv lyd. Tror faktisk at det er omkring alm. tv lyd.H8Red skrev:Mit plasma, er musestille ikke en lyd det første kvarter.Er dit TV hængt op på væggen, eller står det på foden?
Og hvor meget summen er, er jo relativt, fra person til person og da jeg skrev det, så sad jeg jo også og fokuserede på lyden.
forhold.
06 jun 2010, 22:18
H8Red skrev:Du vil aldrig blive glad for det, så længe det støjer, så jeg ville sende det retur hvis det er muligt?boh7100 skrev:Ahh det passer måske ikke helt med det at abstrahere, 10 er ca. der hvor summen blander sig med tv lyd. Tror faktisk at det er omkring alm. tv lyd.H8Red skrev:Mit plasma, er musestille ikke en lyd det første kvarter.Er dit TV hængt op på væggen, eller står det på foden?
forhold.
Samsung 55HU7505
07 jun 2010, 21:34
Men håber da for din skyld at, Samsung er flinke i dette tilfælde.
H8Red skrev:@kskrugerHvis det er købt i et firmas navn. Så har Samsung ret til at frasige dig din garanti, da garantien er udstedt til husholdning.
Har lige bestilt Samsung Prestige service...
Har købt dette tv gennem mit arbejde og kan se der er op til 2 måneder til, at kunne få et nyt.
Så vi prøver lige den glimrende prestige servíce, fungerede jo upåklageligt med B855...
Men håber da for din skyld at, Samsung er flinke i dette tilfælde.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto