Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

G20 vs. V20 46"

G20
14
58%
V20
10
42%
Af FullerJust
Hej alle sammen :) nu har jeg endelig fundet frem til at jeg skulle købe panasonic plasma 46"
Og havde set i anbefalede G20. Men så støtte jeg på et forum hvor de diskuterede V20 vs G20 og pludselig kom jeg i tvivl. :)
Håber i kan hjælpe mig og tak på forhånd :)

1. Hvad er forskellen?
2. Er den extra pris for V20 det vær?
se testen af g20 og vt20
hvis du så ser bort fra 3D muligheden

så giver det et billede af forskellen mellem v20 og g20
en v20 har et andet panel
Af JesperSkovby
V20 fås så vidt jeg ved kun i 42" og 50", mens G20 også fås i 46".

Synes personligt prisforskellen er for stor fra G20 til V20 i forhold til specs. Derfor har jeg lige bestilt et 42" G20 til små 7.000.
Af FullerJust
Har hørt at V20 snart rykker ned i pris er det rigtigt? :)
FullerJust skrev:Har hørt at V20 snart rykker ned i pris er det rigtigt? :)
De 2 tv minder rigtig meget om hinanden og umiddelbart er den eneste reelle forskel deres evne til at vise sort. De er begge gode med V20 er lidt bedre.

Det der var mit helt store spørgsmål var om V20 havde samme fosfor som VT20, det har den ikke, hvorfor der kan forekomme fosfor slør både på V20 og G20.

Så i min verden er den lille smule forskel i sort ikke nok til at give 4-5.000 ekstra.

Jeg bestiller i dag et 50G20 :D Så håber jeg bare jeg får en af dem som ikke brummer ;;)
Senest rettet af Divindragon 08 jun 2010, 18:24, rettet i alt 1 gang.
Af Ekmani
Vides det ca. hvornår der kommer test af V20eren???

Jeg er klar over at den skulle være tæt op ad VT20, men kunne være rart at få ord på hvilke forskelle, fordele og ulemper skærmen har andet end 3d-delen selvfølgelig... også ift. G20eren.

Især rigtig rart her op til VM, når man er i vild tvivl om den nye pana skal hedde V20 eller G20:-)
Af Poulsen
Kan se at I referere til pris nedsættelser. Så vidt jeg ved, er V20 ikke på markedet endnu.

Hvor har I priserne fra?

Har fået et foreløbeligt tilbud på V20 til kr. 10.800. fra Ekspert.
Af Leviathan
Poulsen skrev:Kan se at I referere til pris nedsættelser. Så vidt jeg ved, er V20 ikke på markedet endnu.

Hvor har I priserne fra?

Har fået et foreløbeligt tilbud på V20 til kr. 10.800. fra Ekspert.
I hvilken størrelse?
Af tarok
Ekmani skrev:Har set testen på: http://www.avforums.com/review/Panasoni ... eview.html
men jo ikke samme måleudstyr og sammenligninggrundlag eller troværdighed som Rasmus´vise ord:-)
Jeg ser ingen grund til at stille spørgsmål ved AVForums troværdighed. Højt respekteret og anerkendt website.
Tak for alle de gode svar ;)

- Jeg er nået frem til at jeg er for utålmodig så jeg ikke gider at vente på V20 :p også fordi det måske ikke er du extra penge værd :) OG.. at jeg har et samsung 23" Som hvis model nummer jeg ikke kender, det er vidst omkring 4 år gammelt :D.

Skal lige høre :)
- Kalibrering. Nu har jeg hørt så meget om det og når jeg køber mit Pana G20 vil jeg da gerne havde det kalibreret :) HVordan gør man enlig? Og er der nogen som allerede har kalibreret som jeg så kan indstille efter? Kunne godt tænke mig ISF-certificeret kalibrering :p Hvis den altså er lavet på G20.

Mvh. FullerJust