Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af akanhjo
et lille sidespørgsmål, måske jeg lige r gået tabt i svinget, men kommer plasma 7000 serien kun i 50 og 63 tommer? ..har ført læst den også kom i 58 tommer, ligesom lillebroderen c6500..? anybody?
Af Nick_S
Nico skrev:
Nick_S skrev:Det skal lige siges at vi har fået en del samsung plasma modeller hjem fra 2010 lineuppet. Og ingen af dem har haft problemer med larm indtil videre.
Så indtil videre er jeg megt positiv omkring dem. Specielt PS50C7705 imponerer mig, så jeres interesse er til at forstå :)

Nicklas
Expert Ballerup
Hvordan ser det så ud mht. fælleskøb jeg forespurgte på hos jer? I afviste det pga. leverancen var sparesom og det kunne sku det først blev en gang i september, men det du skriver nu lyder lidt modsat.
Vi har fået et parti hjem til kunder der har haft bestilling. Og vi har et lille lager til folk der gerne vil købe. Dog har vi ikke mulighed for at få i de mængder som et fælleskøb indebærer.
Af trykkertor
akanhjo skrev:et lille sidespørgsmål, måske jeg lige r gået tabt i svinget, men kommer plasma 7000 serien kun i 50 og 63 tommer? ..har ført læst den også kom i 58 tommer, ligesom lillebroderen c6500..? anybody?
Rigtig.
Jeg er selv en af dem der falder mellem 2 stole.
50" for lille og 63" måske for stort.
Jeg kontaktet Samsung, og spurgte om en mellemstørrelse i 55 eller 58".
Men svaret var nej. Til det Europeiske marked var der kun 50" og 63" man kunne vælge i deres 7-serie plasma.
Af akanhjo
Amen det er jo rent lort.... jeg står i samme situation som dig så.. Eller det vil sige jeg har mit eget rum ihuset der bliver mit og derfor skal rummet bygges "op" omkring fjernsynet... 50 måske lidt for lille, 63 måske lidt for stor og lidt for dyr!! Kom da med en 58'er... så skal man tage 6500 serien og så man man jo vinke farvel til 3d og gå med til ringere billede kval, men hvor meget dårligere? er der nogle indicier om det?
Af trykkertor
Jeg sidder kun og venter på tests af C7705 plasma.
Scorer den godt køber jeg P63C7705.
Scorer den ikke super, køber jeg Panasonic P50VT20, der scorer super.
Så får jeg hellere trække en stol eller sofaen nærmere fjernsynet når der skal ses 3D.
Af akanhjo
jamen det er det, jeg venter også kun på testen og føler også mest for 63'eren, så skal jeg bare have arbejdet noget mere ;) .. men jeg kommer kun til at sidde 3 meter fra skærmen, så der bliver ret emget at hold eøje med på sådan en skærm!?
Af trykkertor
akanhjo skrev:jamen det er det, jeg venter også kun på testen og føler også mest for 63'eren, så skal jeg bare have arbejdet noget mere ;) .. men jeg kommer kun til at sidde 3 meter fra skærmen, så der bliver ret emget at hold eøje med på sådan en skærm!?
Det skal nok gå fint.
Selv sidder vi 3.8m fra vores 92" lerret. Det er fint til film.
Så 3.8m fra 63" bliver nok super til almindelig tv-avisen og andet.

50" går nok også fint fra vores 3.8m. Men 3D-oplevelsen udebliver fra den afstand.

Nu koster vel 63C7705 omrking 22.500,-
Så til efteråret kunne der måske håbes på en pris ned mod 21.000,-
Og det vil jeg bestemt arbejde for om vi snakker 13" større skærm, smukkere design og den yder godt.
Men så skal den også yde godt.
Af AndersA
Æv Æv, så har komplett ikke flere PS50C7705 på lager, havde ellers tænkt mig at bestille i morgen, da jeg har fået mine forsikringspenge :( så de havde 2 på lager her til morges, men de er åbenbart blevet snuppet.
Af akanhjo
trykkertor skrev:
akanhjo skrev:jamen det er det, jeg venter også kun på testen og føler også mest for 63'eren, så skal jeg bare have arbejdet noget mere ;) .. men jeg kommer kun til at sidde 3 meter fra skærmen, så der bliver ret emget at hold eøje med på sådan en skærm!?
Det skal nok gå fint.
Selv sidder vi 3.8m fra vores 92" lerret. Det er fint til film.
Så 3.8m fra 63" bliver nok super til almindelig tv-avisen og andet.

50" går nok også fint fra vores 3.8m. Men 3D-oplevelsen udebliver fra den afstand.

Nu koster vel 63C7705 omrking 22.500,-
Så til efteråret kunne der måske håbes på en pris ned mod 21.000,-
Og det vil jeg bestemt arbejde for om vi snakker 13" større skærm, smukkere design og den yder godt.
Men så skal den også yde godt.
Wild, det lyder smukt med lerred og det hele.. så må jeg go for en 63'er.. jeg havde kontakt til cinemagic i dag og de var åbne for et powerbuy af ps63c7705 når de fik den hjem.. han sagde at jeg skulle kontate ham om 4 ugers tid så ville han se på det, så hvis du er game og nogle andre også er, kan vi sikkert godt score os en god pris....
-kæresten synes dog 63 er for åndssvagt, godt det ikke er hendes rum :P
Af trykkertor
Nåh, så er det lidt omvendt her hjemme.
Min kone synes 50" bliver for lille, og mener bestemt vi skal have 63".

Jeg er med til powerbuy på 63"-udgaven givet et par gode kvalifiserede test af apparatet.
Indtil nu har det ikke været noget at læse om den her model.