Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stepdans
Efter I mange måneder at være næsten dagligt været inde på flatpanels for et erhverve mig viden om mit første fladskærmskøb, har jeg endelig fået taget mig sammen og købt panasonic 42X20 modellen.
Jeg har i lang tid været overbevist om at jeg skulle have TX42G20 modellen og havde glædet mig i rigtig lang tid til at skulle få rigtig meget glæde af dette fjernsyn.
For to uger siden besøgte jeg et panasonic center og skulle kigge nærmere på G20. Jeg blev oprigtig skuffet over billedet og anede ikke mine levende råd. Hvad skulle jeg så købe? Jeg var inde i en expert forretning og spurgte om G20. De sagde, at de var oprigtig skuffet over dette tv på trods af alle dens mange gode anmeldelser. De havde et TX42X20 stående og det havde et rigtig godt billed efter sammenligning med de andre tv i forretningen.
Jeg beslutede mig for at købe et X20 og har ikke fortrudt en øjeblik at jeg ikke købte G20.
Jeg er så glad for billedet og det er kalibreret efter testen, men her er min kommentar til jer flatpanelsbrugere.
Jeg ved godt at I er professionelle og ønsker at være minutiøse i jeres test, og derfor er i også meget kritiske.
Jeg har ikke brug for alt det ekstra som G20 har. Jeg skal bare have et godt billed til den sparsomme tid jeg bruger foran fjernsynet.
Derfor vil jeg bare sige, at man får rigtig meget for pengene ved at købe X20, som jeg gjorde i Wupti for 4400,- kr :)
Af SPINhead
Købte selv et X20 igår i Bilka og kan kun tilslutte mig det du siger. Jeg er overrasket over hvor let det er at tilslutte pc'en. Man skulle vitterligt bare sætte HDMI-kablet i, og så virker billedet som det skal.