02 jun 2010, 11:06
Jeg skal til at have nyt TV og har læst rundt omkring her på sitet og hos recordere.dk. Er dog lidt i tvivl om mine krav kan opfyldes.
Lige nu har jeg en computer sluttet til mit gamle TV, men jeg vil meget gerne have det nye tv op og hænge og ikke have nogen ting stående under, dvs helst ikke nogen tilslutninger til TV'et.
Jeg skal bruge følgende funktioner:
* Kan afspille divx og mkv over netværket (fra min NAS)
* Se youtube
* Se DR.dk tv
* Se sputnik tv
* Se viasatondemand tv
* Kunne se billeder over netværket (fra min NAS)
* Kunne vise RSS-feeds og helst podcast og "video-podcast".
* Derudover skal det helst være et 3D tv, men det er ikke det største direkte krav
Alle ovenstående lader sig jo nemt gøre hvis man tilslutter en computer til et 3D tv, men er der et TV som kan klare ovenstående selv? Håbede lidt at samsung ps50c7705 kan klare det? Eller vil der komme et tv som kan inden for nærmeste fremtid?
Hvis der ikke findes et tv som kan klare det, er det så muligt at få en computer eller ligende, som er fysisk lille nok til at kunne hænge bag på et ophængt tv? og som samtidig kan afspille fuld HD over netværket, og internet tv i form af sputnik, dr.dk osv.
Eller bliver man bare nødt til at have en computer stående ved tv'et!
På forhånd tak for hjælpen
Lige nu har jeg en computer sluttet til mit gamle TV, men jeg vil meget gerne have det nye tv op og hænge og ikke have nogen ting stående under, dvs helst ikke nogen tilslutninger til TV'et.
Jeg skal bruge følgende funktioner:
* Kan afspille divx og mkv over netværket (fra min NAS)
* Se youtube
* Se DR.dk tv
* Se sputnik tv
* Se viasatondemand tv
* Kunne se billeder over netværket (fra min NAS)
* Kunne vise RSS-feeds og helst podcast og "video-podcast".
* Derudover skal det helst være et 3D tv, men det er ikke det største direkte krav
Alle ovenstående lader sig jo nemt gøre hvis man tilslutter en computer til et 3D tv, men er der et TV som kan klare ovenstående selv? Håbede lidt at samsung ps50c7705 kan klare det? Eller vil der komme et tv som kan inden for nærmeste fremtid?
Hvis der ikke findes et tv som kan klare det, er det så muligt at få en computer eller ligende, som er fysisk lille nok til at kunne hænge bag på et ophængt tv? og som samtidig kan afspille fuld HD over netværket, og internet tv i form af sputnik, dr.dk osv.
Eller bliver man bare nødt til at have en computer stående ved tv'et!
På forhånd tak for hjælpen