Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ville lige høre før jeg kontakter de forskellige forhandlere om der er andre der er friske på et evt. fælleskøb af Samsung 50C7705 Plasma 3D.

1) Har tænkt mig KUN at kontakte forhandlere med 100% nordisk import.
2) Med trådløs usb doglen, ekstra briller eller gratis transport.....men først og fremmet gælder det om at få en god pris på selve TV'et.

Update:

Har kontaktet fladskærmsshoppen.dk for at høre om de er friske. Kontakter også Komplett.dk men de har ikke gratis transport.
Senest rettet af Larsdk 02 jun 2010, 11:25, rettet i alt 1 gang.
Af Larsdk
akanhjo skrev:http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16362
Har set den tråd men der ser ud til at være gået ged i den. Ham der lavede den ser ud som om han har droppet det, skrev også selv i den før for at høre om der var gang i den men intet hørt.

Så går ud fra skibet er gået på grund.

Derfor forsætter jeg denne.
Af akanhjo
jeg er klar - umiddelbart.. ville være rart med en test og rasmus ser ikke ud til at vide noget om hvornår han modtager psc7705.. men jeg er da nok på
Af AndersA
Jeg har stadig bøvl med mit forsikringsselvskab, så aner ikke hvor lang tid der går før jeg får mine penge (de har stadig ikke svaret på min sidste henvendelse og har ringet to gange og rykket hvor der blev lovet at kigge på det, der er snart gået en måned og 1 uge siden indbrud). Med lidt held får jeg dem snart, så er jeg frisk på et PS50C7705 :P

Mvh. AndersA
Af Larsdk
Svar fra fladskærmshoppen.dk

Hej Lars

Tak for din mail.
Du er ikke den første der spørger på fælleskøb af denne skærm og desværre er mit svar det samme som jeg har givet til de andre tidligere:
Umiddelbart kan vi desværre ikke laves fælleskøb på Tv´et, da vi først skal have afklaret om Samsung har løst nogle af de problemer, der tidligere har været med deres plasma modeller.
Vi ønsker ikke at få 10-20 Tv retur, Pga. for meget støj eller lign.
Håber du forstår.

Kan godt forstå dem :((
-------------------------------------------------------------------------------------------------

cinemagic.dk

Hej Lars,

Tak for din mail.

Vi har desværre ikke nogle af de nordiske modeller.

Jeg ved ikke hvornår jeg får denne eller nogle af de store modeller hjem fra Samsung.

Jeg har pt. deaktiveret den til jeg har anden info

Med venlig hilsen

Peter Svendgaard
Salg

Prøver komplett.dk
Senest rettet af Larsdk 02 jun 2010, 12:53, rettet i alt 1 gang.
Af Nico
Læs nu den gamle tråd de fleste butikker er kontaktet...

Som tidligere nævnt får de fleste først skærmen 15. juni - 30. juni, så der stadigvæk et stykke tid endnu før lageret er fyldt.
Af akanhjo
....og derfor ingen grund til at have yderligere kontakt før skærmene er hjemme og før butikkerne ved om der er styr på om der stadig er "sygedomme" fra samsung.. tror også godt der kan slåes en lille stilstand på.
Af Larsdk
Jeg køber det via dustin.dk da jeg har fået lov at købe det igennem arbejdet så jeg spare moms.

Ser ikke ud til folk gider anyway. Så hvis folk ville have denne skærm til "billigere penge" må de selv prøve. Gider ikke et vm med UE40C8705 :D
Af akanhjo
køber du lige en skærm med til mig........ :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Larsdk skrev:Jeg køber det via dustin.dk da jeg har fået lov at købe det igennem arbejdet så jeg spare moms.

Ser ikke ud til folk gider anyway. Så hvis folk ville have denne skærm til "billigere penge" må de selv prøve. Gider ikke et vm med UE40C8705 :D
Vi glæder os til at høre tilbagemeldingerne ;)
Af Nick_S
Det skal lige siges at vi har fået en del samsung plasma modeller hjem fra 2010 lineuppet. Og ingen af dem har haft problemer med larm indtil videre.
Så indtil videre er jeg megt positiv omkring dem. Specielt PS50C7705 imponerer mig, så jeres interesse er til at forstå :)

Nicklas
Expert Ballerup
Af Larsdk
Rasmus Larsen skrev:
Larsdk skrev:Jeg køber det via dustin.dk da jeg har fået lov at købe det igennem arbejdet så jeg spare moms.

Vi glæder os til at høre tilbagemeldingerne ;)
Det må en anden gør da jeg skulle skrive lidt om mit UE40C7705 gik jeg død :D så det bliver sku ikke mig.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... sc&start=0

Dustin har det dog ikke på lager men fik at vide af dem de regner med mandag-tirsdag næste uge.

Dog er Danmarks landshold bannet fra skærmen....gider ikke den flok tabere. !:(

Martin Jørgensen og Rommedahl skal død ved kølle.....og det er ikke i fælles badet ;;)
Af Nico
Nick_S skrev:Det skal lige siges at vi har fået en del samsung plasma modeller hjem fra 2010 lineuppet. Og ingen af dem har haft problemer med larm indtil videre.
Så indtil videre er jeg megt positiv omkring dem. Specielt PS50C7705 imponerer mig, så jeres interesse er til at forstå :)

Nicklas
Expert Ballerup
Hvordan ser det så ud mht. fælleskøb jeg forespurgte på hos jer? I afviste det pga. leverancen var sparesom og det kunne sku det først blev en gang i september, men det du skriver nu lyder lidt modsat.