Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Omfufu
Ja jeg har som overskriften siger, en Dell U2711 Skærm.
Skærmen er helt ny, med tilhørerne soundbar.

Skærmen er brugt i en uges tid.

Jeg søger et LED tv helst samsung og min 46", gerne 55" i bytte. Kom gerne med forslag. Ligger gerne kontanter med.

Hvad sådan en skærm skal koste ved jeg ikke, den har naturligvis 3 års garanti og Dell service next buessness day.

Så kom med bud.
Befinder sig i helsingør, og sendes ikke da jeg ikke har embalagen mere.
Senest rettet af Omfufu 03 jun 2010, 23:21, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og der medfølger en kvittering? Nogen pixelfejl?

Jeg kan gå op til 4400 kr. hvis du kan give en original kvittering fra Dell.
Af Omfufu
4000 er for lidt.

Har naturligvis kvitt mv

Jeg har alt til skærmen, driver, ledning kalibrerings rapport etc, mangler bare kassen, da den gamle skærm blev sendt retur i den.

Selvf har den ingen pixel fejl, hvis den havde, eller får det, er det bare at ringe til dem, så bliver den byttet.

jeg regnede med vi skulle op omkring 6000.- før det vil være intresandt for mig at sælge.
Så spare du ca også en plov i forhold til dustinhome, og får 3 års next buisness day med i købet, samt soundbar.

Skærmen blev lev af Dell i fredags, og soundbaren kom Tirsdag
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg køber den til firmaøjemed, så 6000 kr. er alt for meget. Jeg kan have den til ca. 4900 kr. eks. moms fra Dustin og den kan jeg ikke trække fra hvis jeg køber af dig privat.

Du kan jo skrive hvis du ændrer mening, men jeg går ikke over 4400 kr.
Af Omfufu
Yakken

Jeg tænker lige over det.
Jeg havde håbet skærmen kom lidt længere op i pris.

Jeg skal have Dell til at sende mig en ny Kvitt, da jeg kan se at den jeg har fundet frem er til den gamle 2707 skærm, som jo ikke kan bruges til så meget.

Jeg kontakter dem senere for at høre ang kvitt mv.
Bare husk, at det er en Dell kvitt, og prisen for skærmen er 9300 ca, incl moms, så der vil være mere du kan trække fra ;)
Soundbaren alene koster jo 599.- hos dustin.

NB, Jeg har stadig den gamle soundbar til 2707 skærmen, men passer sikkert til andre ved ikke om nogen ville være intreseret i sådan en fætter? (den er sølv i farven)

Men yakken, jeg undersøger lige sagen vedr kvitt fra Dell, så vænder jeg tilbage, jeg ved dog ikke helt, om jeg når at ringe til dem idag, men senest i morgen finder jeg ud af noget. en noget travl dag idag.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uanset hvad, så kan jeg ikke trække momsen fra hvis jeg køber den af dig da det er et privatkøb. Du har jo allerede betalt moms af dit køb, så der er ikke noget tilbage at trække fra.

Soundbaren har jeg ikke noget at bruge til, så den har en værdi på 0 kr. i min regnskabsbog. Du kan få lov at beholde den hvis du vil.
Af Omfufu
Modtaget bud på 5000.- via mail.

Lader tråden kører til Søndag.