Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sonsora
Hej drenge.
Jeg skal ud og have en ny skærm, og det kan faktisk ikke gå hurtigt nok, da jeg virkelig er træt af min gamle Samsung.

I den forbindelse er det helt sikkert at det skal være en 120Hz da jeg nørder på et rimelig højt niveau, men jeg er helt sikker på at det ikke skal være Samsung igen, da jeg synes de lider utrolig meget af Backlight Bleeding.

Så mit spørgsmål er hvornår der kommer nogle flere 120hz skærme, og gerne som Flatpanels får til test. Om det er 22" eller 24" er sådan set ligemeget, og opløsningen er også ligemeget..

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Anmeldelsen af Alienwares version er lige på trapperne.

De andre har jeg endnu ikke fået bekræftet. LGs må jo snart lande, men jeg har ikke hørt noget siden CES 2010 i januar måned. Acers er lanceret i udlandet, men stadig ikke officielt i Danmark.
Af sonsora
Okay. Lyder godt i forhold til anmeldelser.. Desværre tror jeg ikke det blive Alienwares jeg køber, da den skulle være rimelig dyr af hvad jeg har hørt, medmindre den selvfølgelig er lige i skabet med hensyn til "ydelsen".

LGs og ASUS bud glæder jeg mig til at se.

EDIT: Hvis altså ASUS stadig er på vej med en?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
sonsora skrev:EDIT: Hvis altså ASUS stadig er på vej med en?
Ja, det har været et lidt rodet forløb, og jeg har næsten selv opgivet at følge det. Jeg tror først på en 120 Hz Asus skærm, når jeg ser den tilgængelig på markedet.
Af sonsora
Jeg kan se at HWT.dk nu har anmeldt Acers bud på en 120hz skærm... betyder det at de er ved at finde frem til det danske marked og dertilhørende review-sites eller?
Fordi jeg synes det er en noget beskeden test der er blevet lavet af den. Den kan ses her:
http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9901