30 maj 2010, 14:00
#102433
AV Precision skrev:Problemet er at løsningen IKKE er at "slå en handel af", eller betale mindre for varerne. Løsningen er dét som ingen har lyst til, nemlig at betale MERE for varen - OG samtidig forlange at få valuta for pengene. Det er netop dét, at forlange valuta for kronerne, som forbrugere over en bred kam er alt, alt for dårlige til. Vi FORVENTER at når vi går ind i en butik, så står der én der ved en hel masse om de ting han sælger. Vi gør ingenting for at undersøge om dén der står bag disken ved hvad han taler om.Hvorfor skulle jeg dog betale mere i din Expert butik (Pante), når nu du ikke vil stå inde for det, som i skriver på jeres hjemmeside!?
Med andre ord, jeg synes slet ikke problemet ligger hos de kunder der misbruger service for at handle på nettet. Ikke det største problem i hvert fald. Det største problem er dem der betaler ekstra for en service der ikke er der, fordi det er dem der holder supermarkeder og lav-service kædebutikker i live, på bekostning af de specialforretninger der rent faktisk leverer dén service man burde forlange i en forretning.
