17 maj 2010, 22:42
Jeg kunne vildt godt bruge noget input både fra flatpanels folkene, men også generelt til hvilket tv, hvor jeg får mest for pengene.
Mit behov er primært fodbold dernæst film.
Jeg har læst både test og diverse bruger kommentarer.
jeg er kommet frem til følgende:
G20 har meget støj, samt problemer med slør under fodboldkampe, men samtidig et super billede til film.
Dette er klart det billigste tv
6005 har clouding og ikke helt så godt billede som de 2 andre, men til gengæld skulle den være god til fodbold.
Dette er et par tusinde dyrere end G20, men ikke så dyrt som de andre 2.
7705 har jeg ikke kunnet finde meget på, men jeg antager at det er en smule bedre end 6005, spørgsmålet er bare om det er ca 3-4.000 bedre? Jeg har ikke behov for 3D.
Dette er noget dyrere og ca samme pris som LE850.
LE850Ser ud til at det største problem er at stikkene vender bagud og så skulle der være horizontale bånd. Til gengæld skulle den være rigtig god til sport og være super til film lige som plasmaskærmen.
Igen den dyreste i klassen og er den de 3-4.000 mere værd end 6005 og endnu mere end G20.
Value for money, hvad siger i?
Mit behov er primært fodbold dernæst film.
Jeg har læst både test og diverse bruger kommentarer.
jeg er kommet frem til følgende:
G20 har meget støj, samt problemer med slør under fodboldkampe, men samtidig et super billede til film.
Dette er klart det billigste tv
6005 har clouding og ikke helt så godt billede som de 2 andre, men til gengæld skulle den være god til fodbold.
Dette er et par tusinde dyrere end G20, men ikke så dyrt som de andre 2.
7705 har jeg ikke kunnet finde meget på, men jeg antager at det er en smule bedre end 6005, spørgsmålet er bare om det er ca 3-4.000 bedre? Jeg har ikke behov for 3D.
Dette er noget dyrere og ca samme pris som LE850.
LE850Ser ud til at det største problem er at stikkene vender bagud og så skulle der være horizontale bånd. Til gengæld skulle den være rigtig god til sport og være super til film lige som plasmaskærmen.
Igen den dyreste i klassen og er den de 3-4.000 mere værd end 6005 og endnu mere end G20.
Value for money, hvad siger i?