Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndersA
Jeg er 110% med hvis prisen hedder 13.500 incl. 2 stk 3d briller samt vægbeslag, lyder som en rigtig fornuftig pris. Det forudsætter dog at jeg får mine penge fra forsikringen inden samkøbet. Der er en del problemer med dem, da de prøver at give mig ringere ting end jeg fik stjålet. (har også startet en tråd med dette).

Mvh Anders
Af Lomholt
Er der nogen som helst mulighed for at få en 3D DVD afspiller med i købet til en fornuftig pris? Det vil være lækkert hvis det var komplet :)
Af Nico
Det sidste tilbud er desværre trukket tilbage, da butikken taber mere end de vinder. Det skal forståes at de ikke ønsker navnet forbundet med et fælleskøb, som så spreder sig til samtlige butikker i landet. Forståeligt nok er det noget den øverste ledelsen ikke er interesseret i og den ansvarlige for butikken har derfor heller ikke lyst til at få en skriftlig reprimande pga. dette.

Men jagten fortsætter efter et godt tilbud, venter bl.a. på modspil fra dustinhome.
Af Omega9
"Men jagten fortsætter efter et godt tilbud, venter bl.a. på modspil fra dustinhome." Nico skrev[/quote]

Hej Nico
Med PS50C7705 kan du sætte direkte tv-udsendelser på pause, spole tilbage eller optage dem, hvis du ønsker at se dem på et senere tidspunkt. Det kræver blot, at du investerer i en USB-harddisk . Hvis du vælger en bærbar model med strømforsyning via USB-porten (som viste link), kan du i praksis tape harddisken fast på bagsiden af tv’et og glemme alt om den.
Kan” Dustinhome” komme med et tillægstilbud på følgende usb-harddisk som de også forhandler, hvis der er flere som er interesseret.???

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=649596
Af Bohn
Vi skal også have dette tv.
Vores "gamle" 855'er, bliver afhentet på torsdag, og jeg har for læææænge side bestilt det i expert - som har det stående som restordre!!!

Jeg kunne godt være frisk på noget fællelskøb, dog kan jeg ikke bruge vægbeslag eller WiFi-dims (har dims).

Hvis jeg skulle give min mening til hvad der skal forhandles hjem, må det være:
TV'et (B
1-2stk. 3D brille(r)
frit leveret
ekstra forsikring 4-5år

En pris på 13.500,- er meget rimelig da jeg gav 15.000,- for vores 855'er inkl. WiFi-dims og 4års totalforsikring.

Hygge
Kim
Af akanhjo
det er snart ved at være umuligt at finde rundt i alle de forslag som folk har til hvad vi skal ahve med og ikke skal have med. jeg tænker at vi bare må lade de ansvarshavende få lidt tid til at få gejlet det hjem de kan.. mange vil have vægbeslag, andre vil have usb hd, tredje part vil have blue ray afspiller osv., ro på - vi må huske vi er en stor gruppe der gerne vil have tv'et, men vi har ikke alle samme behov for de forskellige ting.. dog kanjeg selv bruge usb hd, blue ray, vægbeslag og mange andre af de sjove forslag..
Nico må bare få koncentreret sig om at få de endelige tilbud hjem - fast! :)
Af Lasen
[quote="Johnny3730"]Har bestilt et Samsung PS50C7705 Plasma 3D,

Jeg har kontaktet både Fladskærmsshoppen.dk og Komplett.dk, Deres bedste bud (idag tirsdag) er følgende:

* Fladskærmsshoppen.dk til kr. 13.495,-
(incl. Fri Lev. og et stk. 3D brille)
p.t. ingen på lager - men forventet 15. juni 2010...
Bestil blot på hjemmeside, MEN med følgende i kommentar feltet, så reguleres prisen: JN250510-1248

* Komplett til kr. 13.495,- excl. lev. 399,-
men incl. et HDMI 1.4 (1m/2m værdi 199,-/299,-) og et stk. 3D brille)
p.t. ingen på lager - men forventet 1. juni 2010. (10 stk. på vej..)
Kontakt Michael senest 31. maj på tlf. 70 70 19 19

For begge gælder først til mølle.

Et spørgsmål til jer der har bestilt/købt ved fladskærmsshoppen -
Hvordan kan I se at prisen er blevet reguleret, jeg har selv forsøgt men skal bekræfte den fulde pris...... Det kan da vist ikke passe?????
Af Czuba
Blaath skrev:Yes så fik jeg mit Plasma 50 tommer 7705 :-)

Fantastisk tv.. Dog mangler jeg endnu de 3d briller som egentlig var lovet med:-(
Tillykke med det nye vidunder...:)
Del gerne lidt ud af dine erfaringer med det...:) Er retention stadig aktuelt og hvor meget? Og det mest vigtige, kan du høre noget buzz fra skærmen?
Af Blaath
Hej Drenge.

Jamen altså jeg ved ikke nok om sådan tv:-( Men kan fortælle jer så meget at jeg kun kan høre lidt brummen hvis jeg har øret helt henne ved skærmen. Og vi snakker meget lidt brummen.
Har svært ved at indstille billede så det er perfekt, plus når jeg har sat min Pc til føler jeg lidt at mit tv blinker i baggrunden.

Ellers så tændte mit tv i nat 2 gange af sig selv og ved ikke hvorfor:-()
Af Blaath
Nu tændte jeg mit tv og de var mærkelig farver over alt, kan ikke se noget på tv overhovdet:-(

Bare farver sådan noget sne noget. Kan ikke se menu eller noget som helst:-(

**** lorte tv, måske det skal til rep:-(
Af Suneee
Når tvet tænder automatisk er det fordi det søger efter opdatering. Der findes svar på dette på et par andre forums, hvor du også kan finde forholdsvis gode indstillinger til selve billedet.

Håber du kan beskrive lidt mere omkring selve tv'et da jeg står mellem det og led c8000 modellen.
Af Blaath
Nå det skulle bare være slukket lidt. Nu spiller det igen, ved ikke hvad det fejlede:-( Jamen altså jeg syntes der er super god sort i billede, og ja jeg har ikke nogen digital kanaler jeg kan teste med eller blurays. Det kan jeg skrive om mandag når jeg får min Bluray.
Men fantastisk tv, der er flotte farver på det og ja masser af indstillings muligheder.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22