Log ind med sociale netværk
28 maj 2010, 22:53
Metze skrev:Er ude efter et større tv, derfor ville jeg gerne se hvad jeg kan få for mit nuværende.Et gæt..... 2000kr.
TV'et bor i Virum og er i perfekt stand. Ikke ryger hjem. Kvittering haves. Købt marts 2009.
/M
28 maj 2010, 22:57
En vurdering kunne være ca. 2000 kr.
edit: Hehe, der var jeg lige lovlig langsom til at få trykket på "Udfør" knappen, så HDMI kom mig i forkøbet.
edit: Hehe, der var jeg lige lovlig langsom til at få trykket på "Udfør" knappen, så HDMI kom mig i forkøbet.
Senest rettet af Torben Rasmussen 28 maj 2010, 23:14, rettet i alt 1 gang.
28 maj 2010, 23:18
Ja, salg af brugt elektronisk udstyr er en utaknemmelig omgang. Desværre så løber tingene så hurtigt på dette marked, at prisen hurtigt falder. Især manglen på MPEG4 vil trække en del ned på vurderingen, idet efterfølgeren X10 kunne fås for blot 4000 kr. fra nyt for 6 mdr. siden.
2000 kr. er ikke meget, men det er desværre nok en realistisk pris. Du kunne også forsøge dig i den blå og se om nogen bider på 2500 kr.
2000 kr. er ikke meget, men det er desværre nok en realistisk pris. Du kunne også forsøge dig i den blå og se om nogen bider på 2500 kr.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto