28 maj 2010, 21:52
Forhandleren havde endnu ikke fået et nyt 46" hjem, ej heller de 2 som jeg havde prøvet, men som blev sendt reperation. Men han havde til gengæld fået 50" på lager igen, så en hurtig beslutning (og overtalelse af konen!) og mig afsted til forretningen for at høre på 50"'eren. Det viste sig at være en rigitg god beslutning, for den 50" som nu står i min stue siger stor set ikke noget. Der er en svag buzz som kan høres hvis der er helt stille i stuen og ingen lyd på tv'et og man er mindre end 1,5 meter fra skærmen.
Forhandleren kunne også fortælle at ud over de to 46" som jeg havde prøvet, havde han også to 50" som skulle til reperation fordi de larmede mere end de burde.
Så alle jer som kan høre buzz under normalt brug af tv'et, send det til reperation, det skal ikke lyde sådan og absolut ikke noget man skal leve med.
Og alle jer som har læst så meget om buzz-problemet at det afholder jer fra at købe et, gør jer selv en tjeneste og tag ned til en forhandler og lyt til et, for i finder ikke et bedre tv til de penge.
Og nej, jeg har absolut ingen forbindelse til Panasonic.
mjohansen skrev:Lige for at afslutte mine egne indlæg.mjohansen skrev:Jeg har nu talt med forhandleren som igen har talt med sin Panasonic kontakt, som indrømmede at der da vist var en sending TV som havde en strømforsyning som larmede mere end den burde. Udover de to 46" som jeg havde prøvet, havde forhandleren også en 50" model som larmede mere end den burde, så problemet gælder vist alle størrelser af G20'eren. Vi får nok aldrig Panasonic til at indrømme at de har et helt parti TV som larmer mere end de burde, så det er bare at få fejlmeldt sin G20 hvis man synes at den larmer mere end hvad er rimeligt.TripleD skrev:Hvad størrelser har i som har et brummer G20?Niks du kan ikke nøjes med 46"'eren.
For snakkede med en forhandler om det igår, og han nævnte at det var primært Tv i 50" klassen og op efter.
Så måske hvis man "nøjes" med et 46" kan man eliminere brummen...
Jeg har nu haft 2 stks. 46" hjemme og begge to brummede/summede ekstremt meget, det kunne nemt høres fra 5-6 meters afstand. Har fået fin service fra forhandleren, så nu venter jeg på at han får endnu en 46" hjem, eller en af de 2 jeg har allerede har haft hjemme kommer tilbage fra rep.
Jeg lyttede til en 42" han havde stående og der skulle man helt hen og lytte bag skærmen før man kunne høre en svag summen, så det kan altså lade sig gøre at få en som ikke larmer.
Så jeg væbner mig med tålmodighed og venter på jeg får en der ikke støjer, for jeg kan bare ikke rigtig finde nogle alternativer til en G20 i den prisklasse, da jeg ud fra tidligere erfaringer nægter at købe en Samsung.
Michael
Michael
Forhandleren havde endnu ikke fået et nyt 46" hjem, ej heller de 2 som jeg havde prøvet, men som blev sendt reperation. Men han havde til gengæld fået 50" på lager igen, så en hurtig beslutning (og overtalelse af konen!) og mig afsted til forretningen for at høre på 50"'eren. Det viste sig at være en rigitg god beslutning, for den 50" som nu står i min stue siger stor set ikke noget. Der er en svag buzz som kan høres hvis der er helt stille i stuen og ingen lyd på tv'et og man er mindre end 1,5 meter fra skærmen.
Forhandleren kunne også fortælle at ud over de to 46" som jeg havde prøvet, havde han også to 50" som skulle til reperation fordi de larmede mere end de burde.
Så alle jer som kan høre buzz under normalt brug af tv'et, send det til reperation, det skal ikke lyde sådan og absolut ikke noget man skal leve med.
Og alle jer som har læst så meget om buzz-problemet at det afholder jer fra at købe et, gør jer selv en tjeneste og tag ned til en forhandler og lyt til et, for i finder ikke et bedre tv til de penge.
Og nej, jeg har absolut ingen forbindelse til Panasonic.