Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af copper
Vedr. evt originalt vægbeslag..

Har sendt mail til fladskærmsshoppen omkring mulighed for et originalt Samsung vægbeslag. evt mod merpris.
Af malke
Jeg må give min applaus til Kasper for det stykke arbejde han har gjort :)

Jeg håber personligt at folk tager imod tilbuddet, da det lader til at folkene bag fladskærmsshoppen er nogle reelle mennesker.

Mvh
Malik
Af Dental Floss
Ja, tak til copper.

Er der krav til minimum antal bestillinger ?
Af copper
Prisen er givet ud fra 10 stk. Der var ikke mere rabat at hente, selvom vi kom op på 20 stk.

Men tror ikke det bliver noget problem, der er allerede 17 på tråden, der har givet udtryk for at de var interesseret.
Af Assi
Kanon! Jeg køber det så snart der er link, men jeg vil gerne have det originale vægbeslag også.
Af copper
Der bliver oprettet to links til fladskærmsshoppen snarest. Et med bratec slim beslag 9495,- , og et med samsungs originale. Prisen ved det originale er 500 kr ekstra, så man vælger selv. Tror personligt ikke der er den store forskel på de to beslag.

Skærmene bliver bestilt hjem, når der er 10 bestillinger.

Hilsen copper/Kasper

NB. Fladskærmshoppen havde først skrevet 600 kr ekstra for samsung beslag, men har efterfølgende lavet en rund pris for skærm + beslag til 9995,-
Senest rettet af copper 28 maj 2010, 16:00, rettet i alt 2 gange.
Af malke
copper skrev:Der bliver oprettet to links til fladskærmsshoppen snarest. Et med bratec slim beslag 9495,- , og et med samsungs originale. Prisen ved det originale er 600 kr ekstra, så man vælger selv. Tror personligt ikke der er den store forskel på de to beslag.

Skærmene bliver bestilt hjem, når der er 10 bestillinger.

Hilsen copper/Kasper
Cool :)

Jeg kan dog heller ikke se hvad forskellen skulle være? - nogle siger at skruerne lige skal afkortes hvis man vælger ikke at bruge nogle afstandsstykker?
Af copper
UPDATE

Så er linket klar til Samsung UE46C6005, så nu skal man blot vælge om man vil have det ene eller det andet beslag. Så er det bare om at komme igang med bestillingerne :-)

SAMSUNG UE46C6005 + BRATECK LED VÆGBESLAG

Pris: DKK 9.495,00

Forventes på lager uge 23/24
Model nr.: UE46C6005RW / XXE ( DK MODEL )

Eller

SAMSUNG UE46C6005 + SAMSUNG ULTRA-SLIM VÆGBESLAG

Pris: DKK 9.995,00

Forventes på lager uge 23/24
Model nr.: UE46C6005RW / XXE ( DK MODEL )
Senest rettet af copper 06 jun 2010, 22:51, rettet i alt 2 gange.
Af efbfan
Kan se vi snakker besparelse på 700 bobs eller ca 7 % her.. Hvis man tager udgaven med brateck vægbeslag

Prisen på tv'et alene er pt. 9495 kr
Af malke
efbfan skrev:Kan se vi snakker besparelse på 700 bobs eller ca 7 % her.. Hvis man tager udgaven med brateck vægbeslag

Prisen på tv'et alene er pt. 9495 kr
Præcis :) - det er trods alt ikke så ringe alligeveller! Man kan satme få mange snørrebånd for 700 bobs! :D
Af malke
efbfan skrev:Ja 700 bobs er ikke så dumt :) Om man så har brug for vægbeslaget eller ej :)
Næeh, så kunne man evt sælge det videre :D
Af efbfan
malke skrev:
efbfan skrev:Ja 700 bobs er ikke så dumt :) Om man så har brug for vægbeslaget eller ej :)
og så købe de 20 par snørebånd jeg linker til ovenfor :p
Af malke
efbfan skrev:
malke skrev:
og så købe de 20 par snørebånd jeg linker til ovenfor :p
Det var godt nok dyrt! I ecco koster et par kun 25,- :p - måske man skulle høre folk om de var interesseret i et storkøb :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17