Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der kan anbefale noget frem for et andet?
Er billedet bedre på et frem for et andet?
Jeg syntes LG´et er pænere, men det er ikke til at finde ud af.
LG er desuden lidt billigere, og faktisk en hel del billigere i 50".

Jeg så at Panasonic fik topkarakter af Rasmus herfra i BT i dag, men der var ikke et LG 50PK750N med i testen, så jeg er lidt på bar bund.

Er der desuden en test på vej af PK750N - har fået oplyst at dette er med samme panel som PK950 - er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Håber nogen kan hjælpe mig så jeg kan få købt en skærm inden VM.
Af mbmahs
LG PK760 har samme panel som storebror PK950, og eneste forskel er reelt, at sidstnævnte har TruBlack filter, som forbedrer sort i dagtimerne eller under lysere forhold.

Billedkvaliteten er stort set ens, da det er samme panel og som du kan læse af Rasmus's test, er den ret imponerende :)

Derudover har PK950 adgang til Youtube og andre Internet tjenester, som PK750 ikke har, men PK750 kan stadig fint afspille film og billeder, samt musik fra netværk.

Der er vidst en herinde der har lavet mini anmeldelse af PK760 og han var rigtig godt tilfreds. Prøv at søge efter den (Er for træt til selv at søge nu :)
Af Wickvaz
Tag g20 hvis du prioriterer billedet..

Tag pk750 hvis du prioriterer design...
Af Leviathan
Måske du også skulle overveje Samsungs PS50C6505? Hvis det samme er tilfældet som sidste år, så er Samsungs mindre modeller stort set ligeså gode som topmodellen på plasmafronten.
Af HTC
Kan varmt anbefale LG50PK950N,det er super flot,og det står pisse godt,alt virker bare ! :)
Af Leviathan
Ja sorry der skulle stå PS50C675, hvilket koster små 9000. Men hvad forskellen på PS50C675 og PS50C6505 er ved jeg så ikke - måske designet? Samsung og deres modelnumre...

Men de er begge er Plasma fra serie 6 og danske.
Af mjkc
HTC skrev:Kan varmt anbefale LG50PK950N,det er super flot,og det står pisse godt,alt virker bare ! :)
Fuldstændig enig - har haft et 50PK950N i en uge og jeg er yderst tillfreds.
Af Generalen
Er der nogen der har erfaringer med 750N?

Nogen der kan anbefale dette? Eller fraråde?