Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,
Kom du ligesom jeg for sent til at deltage i MrTV's fælles indkøb af dette TV?
Jeg har kontaktet fladskærmsshoppen om muligheden for at gentage succeen, og de er ikke helt afvisende, men vil gerne vide, hvor mange der er interesserede.
Er det kun mig - eller er vi flere?
-Niels
Senest rettet af nielsbroge 28 maj 2010, 12:49, rettet i alt 1 gang.
Af akanhjo
...skynd dig hellere at rette ordet "fælleskøb". det er forbeholdt recordere.dk, så de vil gerne have at man bruger et andet udtryk uden for deres centrum.
Af nielsbroge
akanhjo skrev:...skynd dig hellere at rette ordet "fælleskøb". det er forbeholdt recordere.dk, så de vil gerne have at man bruger et andet udtryk uden for deres centrum.
Hej akanhjo,
Nu har jeg rettet det til "fælles indkøb". Det må vel være lovligt at sige. Man vil jo nødig støde nogen.
Tak for tippet.
nielsbroge skrev:Hej,
Kom du ligesom jeg for sent til at deltage i MrTV's fælles indkøb af dette TV?
Jeg har kontaktet fladskærmsshoppen om muligheden for at gentage succeen, og de er ikke helt afvisende, men vil gerne vide, hvor mange der er interesserede.
Er det kun mig - eller er vi flere?
-Niels
Jeg har netop hørt fra fladskærmsshoppen, at der må påregnes 2 ugers leveringstid, hvis vi skal opnå en god pris.
Af MortenRS
Jeg er interesseret, men syntes det er lang leverings tid....
Er prisen stadig 14000 kr.??

Mvh.
Af nielsbroge
Kære alle,
Grundet den ret begrænsede interesse, der er at spore på tråden her, har jeg besluttet mig for at springe på lillebroreren 6005, som der parrallelt med denne tråd har været arrangeret et fællesindkøb omkring. Jeg har netop afgivet min bestilling.
mvh,
-Niels
Af vinnievidivici
Det var ærgerligt. Jeg var ellers rigtig frisk på 46C7705'eren. Hvis du eller andre skulle få lyst til at prøve igen, vil der være interesse herfra.
Af Ellegaard74
Kunne meget vel osse ha været interesseret...

Det er nu heller ikke lang tid efter ca. 12 timer og konkludere at interessen ikke er tilstede på fp :o
Af MortenRS
Det er syntes jeg godt nok er for tyndt Niels! Sådan en tråd skal da min. hænge et par dag før man kan se om der er interesse.

Er sku lidt skuffet...
Af ham
Hej

Jeg er også med på at købe dette fjernsyn.
Af nielsbroge
Jeg er da ked af at skuffe nogen, men sagen er den, at der var meget stille på tråden (jeg medgiver at 12 timer er for kort tid til at drage konklusioner - og det er jeg ked af), samtidig med at det gik op for mig at der var et tilsvarende initiativ på 6005. Jeg vil meget gerne have et TV asap med VM lurende tæt forude. Samtidig hermed har jeg efterhånden svært ved at få øje på merværdien ved 7705 ift 6005 ift. de skønnet min 5000 kr det vil koste ekstra. #D er så vidt jeg kan se det eneste som man ikke kan opnå på anden vis, og det er jeg temmelig ligeglad med. Jeg tvivler desuden på, at vi kan forhandle en pris på 14000 inkl. beslag ligesom sidste gang idet fladskærmsshoppen siden har sat prisen i vejret på denne model med 1300 kr.
Til orientering kan jeg oplyse, at jeg i el-giganten fik et tilbud på ue46c7705 modellen på 15300 ekskl. beslag.
Jeg synes da at I også skulle overveje om 7705 er en 'must have' eller om de +5000 kr. kunne bruges til noget andet. Der er stadig mulighed for at hægte sig på indkøbet af 6005 modellen! Prisen er 9495,- med uoriginalt vægbeslag og 9995,- med originalt vægbeslag.
Af Ellegaard74
Du er skam tilgivet Niels... :)
Håber du bliver glad for dit nye tv.... husk nu lige og lav en post herinde så vi andre kan høre hvad det kan og ikke kan :)
Istedet for alle andre man ikke høre en klap fra....
Af KNY
6005
- PVR funktion og 3D...

Hellere vente og fremtidssikre sit tv med 3D end være impulsiv og købe en 6005...
Bare min mening... Jeg har desværre ikke plads til et 46 tommer pt..

har jeg om nogle måneder, når jeg flytter i større lejlighed...

Må se hvad der er af tilbud til den tid...
Skulle jeg købe en 7705 nu, skal prisen under 14k...
Kommer den næppe...