Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacob586
Ragnarok skrev:Det kan da godt være at noget virker. Pointen er at hvis MPEG4 definitionen er forskellig fra land til land er det ligmed problemer og ikke til at forudse hvor der evt. er noget der ikke virker. Som forbruger kan man kun være sikker hvis man går efter fjernsyn der understøtter MPEG4 Nordig.
Fuldstændig enig, hvis man vil være helt sikker. Men I ovennævnte tilfælde lyder det da meget mere plausibelt at det bare er et spørgsmål om at de øvrige digi-kanaler hos stofa ikke er gratis og derfor skal han bruge et kort.
Af therunemeister
Det er ikke alene plausibelt at manglende CAM og kort er svaret...der ER svaret. Ingen grund til at gøre det mere kompliceret end det er.
Af Infelix
therunemeister skrev:Det er ikke alene plausibelt at manglende CAM og kort er svaret...der ER svaret. Ingen grund til at gøre det mere kompliceret end det er.
Ja det tror jeg også er svaret...har kontaktet Flegaard og de er sikker på at det er pga STOFA...men jeg kontakter dem...

btw: fik lige besked at prisen på vores fuld pakke kommer til at stige 65 kr til Jan. 2010...det er med i min husleje, den var før på 260 kr...godt nok vildt...der må være noget andet der koster lige så meget men bedre kvalitet,tænker på nogen at de andre udbyder med HD bokse etc...
Du kan prøve at bruge service-menu'en til at ændre til nordisk standard. Ændre fra "PANEURO" til "PANNORDIG".

Servicemenuen åbnes ved at slukke tv'et - og tryk info-menu-mute-power on.

Derefter kan du indstille NetværksID, Modulation og Symbolhastighed inden du starter en kanal søgning (Disse oplysninger får du fra din kabel-tv udbyder). Den burde så finde alle kanaler.

Se mere her:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67799
Af Tazzyted
Er der nogen der lige kan præcisere for mig hvad en Samsung skal hedde for at den er en nordisk model?

Mit hedder UE55C8705XSXXE det forhåbentlig en nordisk model :o ?
Af akanhjo
Så vidt jeg har forstået så er det en nordisk model når der står XXE på bagenden, så ja din burde være en nordisk model af hvad jeg har forstået
Af Tazzyted
Takker for input, det er nu lykkedes mig at få digitalt signal. MEN
Hvorfor er der nogen kanaler der siget kodet signal på?? det er kanaler jeg sagtens kan tage på den analoge?
Af julia28
Hey Tazzyted,

Mine forældre har samme problem, hvis du har fundet en løsning må du meget gerne opdatere tråden :)

mvh