Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

HJÆÆLP

Ved denne har været oppe og vende utallige gange, desværre har jeg ikke i de andre tråde kunnet finde en løsning :( så håber det er ok jeg opretter en ny tråd.

Når jeg isætter CA modul i mit Sony tv, går der 2sek. efter skærmen skriver modul indlæst så går skærmen i sort og der står Det valgte program er ikke tilgængeligt.

Har ingen problemer med at se alm. digital tv og HD tv med min gamle Yousee HD boks.

Data:

TV: Sony KDL-40EX700
Udbyder: Yousee
Lokation: 2300 (Yousee 151)
CA-Modul:
Strong http://www.strongsat.com/tvweb4/index.php?id=1773

Har forsøgt af skifte antenne kabel ud med dobbelt shielded på 5m.
Prøvet med en 10dB antenneforstærker.
Sat kablet i det første stik i lejligheden.
Haft CA modul med kort med i Sony Centret Fields hvor de testede i et lign. tv uden prob.
Ringet til Yousee der siger det fordi mit signal er for svagt og jeg kan betale for en teknikker kommer ud og hjælper mig.

Men intet hjælper er snart lidt træt af det da jeg håbede ved at købe et tv med DVB-C kunne jeg slippe for endnu en boks (Yousee boksen), og har endnu ikke oplevet nogen glæde ved mit nye tv da jeg bare ikke kan sætte mig ned og nyde tv uden at tænke over det, når man nu er vandt til sine HD kanaler.

Nogle der har gode ideer eller er mit signal bare for fucked til at gøre noget og må jeg sande jeg skal smide HD boksen fra Yousee tilbage ??