Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hammer-Time
Lige et hurtigt spørgsmål til alle jer som har/får C7705/8705 tv'et:

Kan man tilslutte et trådløst tastatur til TV'et og via det søge på nettet m.v. ?
Af mhca
Hammer-Time skrev:Lige et hurtigt spørgsmål til alle jer som har/får C7705/8705 tv'et:

Kan man tilslutte et trådløst tastatur til TV'et og via det søge på nettet m.v. ?
Så vidt jeg ved, så er det eneste trådløse tastatur det du kan få vha. Samsung mobil/iPhone/iPod.
Derudover er jeg heller ikke bekendt med at decideret surfing vil blive muliggjort før GoogleTV, da det kræver en vis hardware at håndtere hjemmesider, der ikke er lavet til selve TV'et.
Af mundt
@ Hammer-time

hvad pris har du fået hos Licotronic?
Af Tazzyted
Har netop modtaget mit UE55C8705 fra Komplett. God service hurtig levering og det hele. Ikke noget at brokke sig over der. Ærgeligt man skulle betale de 2500 mere men jeg havde det bare sådan at nu skulle det være :)

Jeg skal nu også i gang med unboxing :) det fylder alligevel en del

Skal vi oprette en tråd kun til UE55C8705 hvor vi kan udveksle erfaringer osv??

Hilsen
En glad Samsung ejer
Af tommybergmann
Hej alle

Så har jeg også afbestildt mit tv hos Fladskærmsshoppen.

Har talt med Komplet tv idag og lagt en ordre der.

TIL AFHENTNING IMORGEN :)

Det bliver sku da lækkert.

Mvh T
Af Tazzyted
Hej Dressah og Tommy,

Har i problemer med at få jeres nye tv til at vise digitalt tv? Hvis jeg laver en ren digital søgning kommer der ingen kanaler på Stofa kabel, har i samme problemer?
Jeg har lidt udfordringer med det og kan heller ikke få EPG til at virke med info....?
Brugeravatar
Af laurberg
Hej Tazzyted. Du skal finde Stofa`s Netid og skrive denne ind. Der er andre tråde hvor dette bliver beskrevet.
Held og lykke
MrTV skrev:
lennon skrev:Tror desværre i måske skal regne med generelle levreingsproblemer. I så fald hjælper det ikke at flytte handelen til en anden netbutik . Fona er i denne sammenhæng en lidt anden størrelse, - som måske har andre kanaler at trække på .
Vil da lige fortælle at der umiddelbart ikke skulle være de store problemer med leveringen af UE46C7705 modellen. De har meddelt at de får de første 2 skærme i morgen, hvorefter de sidste 8 vil komme i løbet af næste uge. Hvilke vil betyde at de vil kunne levere som lovet i uge 21/22. Så jeg tror det kun drejer sig om UE55C8705 modellen.

Surt for dem der har bestilt denne skærm, og håber I finder er tilfredsstillende løsning
Hej MrTV og I andre. Jeg er lidt ny i det her game, men jeg er meget interesseret i at købe U46C7705 modellen til en god pris. Er det mon for sent at hægte sig på fællesindkøbet af dette TV?
Af Tazzyted
Hey laurberg

Tak for svar, finder jeg det på Stofas hjemmeside? og hvad er det, en masse tal?
Så skal det tastes ind på tvøet eller hur?
Brugeravatar
Af laurberg
Tazzyted skrev:Hey laurberg

Tak for svar, finder jeg det på Stofas hjemmeside? og hvad er det, en masse tal?
Så skal det tastes ind på tvøet eller hur?
Mener du, ved ny opsætning af hele systemet, får mulighed for, skrive netværksid ind.ellers skulle den være under, indstillinger i menuen.
Har ikke rodet med det selv. desværre er mit 40" ikke modtaget endnu.
Men i brugerhåndbogen står et afsnit om det.
Af Hammer-Time
Udemærket forslag Tazzyted:

Jeg har oprettet et nyt link der hedder:

Brugererfaringer og spørgsmål til Samsung UE55C8705

Lad os dele vores erfaringer i dette link.
Af Omega9
Kan man stadig nå at være med på dette tilbud :( på ca. kr 22000+dongle+fri levering af samsung ue55c8705(dansk model)???
Af Junkwavepete
Sådan går det når man er nærrig :P Venter selv i EVIGHEDER på mit 63" PS7705 og det er ulideligt, men håber at få det her d. 14 :D
Af Poppe
Det ser ikke ud til at linket virker mere, så det er nok for sent at hoppe på...
Jeg venter gerne til det kommer!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9