27 maj 2010, 11:40
Jeg sidder og makker med internet-opsætning på mit nye EX500, og har problemer. Jeg har tilsluttet kabel og under "Netværksopsætning" går alting (tilsyneladende) fint på "Auto", og jeg får meddelelse om at både kabeltilslutning, lokal adgang og internedadgang alle er OK. Når jeg så trykker OK, står der:
"Konfigurationen mislykkedes under tilslutningen.
Systemet har konstateret fejl. Hvis problemet fortsætter, kontakt da Sony.<2200>"
Jeg læser det sådan at det er tilslutningen til Sony's server der ikke lykkedes, idet jeg under "Netværksstatus" får hele den korrekte molevit frem med IP, subnet, gateways osv. Jeg har i øvrigt Stofanet.
Nogle der har oplevet lignende? Hvad er fejl <2200>?
Jeg har naturligvis kontaktet Sony med en lignende skrivelse, men håber også på input herfra (måske det går hurtigere!)
Mvh
"Konfigurationen mislykkedes under tilslutningen.
Systemet har konstateret fejl. Hvis problemet fortsætter, kontakt da Sony.<2200>"
Jeg læser det sådan at det er tilslutningen til Sony's server der ikke lykkedes, idet jeg under "Netværksstatus" får hele den korrekte molevit frem med IP, subnet, gateways osv. Jeg har i øvrigt Stofanet.
Nogle der har oplevet lignende? Hvad er fejl <2200>?
Jeg har naturligvis kontaktet Sony med en lignende skrivelse, men håber også på input herfra (måske det går hurtigere!)
Mvh