Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af copper
Hej alle.

Som Malke skriver, er jeg i fuld gang med at forhandle med forskellige firmaer.

Der er kommet et konkret tilbud, men mangler at høre noget konkret fra de øvrige.

KOmplett.dk har meldt ud at de ikke ville lave en speciel pris til os på denne model.

Husk jo flere vi køber desto billigere kan vi formentlig få skærmene. Så Hvis i kan finde flere interesserede ville det være godt. umiddelbart er der ca. 10 der er interesseret i skærmen.
Af Tekla
Hej.

Jeg er også interesseret i en 46", afhængig af prisen selvfølgelig :)
Af MaddPirate
Jeg er også frisk på en 46", hvis prisen er god. Fladskærmsshoppen er pt dem som har den billigst. :)
Af plindum
Hej,

Hvis I opnår et godt tilbud på UE46C6005 vil jeg også gerne være med.
Af Tjald
Jeg er som tidligere nævnt i tråden også interesseret i 46-tommer modellen.

Fik set skærmen ved siden af 7- og 8000 serierne i dag, og der var praktisk talt ingen kvalitetsforskel på de forskellige billeder.
Af malke
Tjald skrev:Jeg er som tidligere nævnt i tråden også interesseret i 46-tommer modellen.

Fik set skærmen ved siden af 7- og 8000 serierne i dag, og der var praktisk talt ingen kvalitetsforskel på de forskellige billeder.
Præcis, jeg var også lidt overrasket over at der reelt ikke var nogen synderlig forskel i billedet ;;)
- så hvis ikke man har brug for de features serie 7/8 byder på, så er der RIGTIG mange penge at spare!

Man kan jo for de penge man sparer købe en Samsung BD-C6500 blu-ray afspiller som giver en mulighed for internet@tv - så er det svj kan se kun PVR-funktionen og 3D der er til forskel fra serie 6 kontra serie 7/8.
Selvfølgelig har serie 8 local dimming, men som der nævnes er der vitterlig ikke forskel IMO!
Af SkyBenji
Jeg melder mig også for klar til køb af 46 tommer hvis der kommer en go pris...

Så er det bare at få samlet nok folk.. O_O
Af malke
Nice! Jo flere jo bedre :)

Kom glad! :D
Af lapa
Jeg er også med hvis prisen bliver tilstrækkelig attraktiv ;)
Af efbfan
Jeg er også frisk - dog også hvis det var 40 tommer.. Glæder mig til at høre mere om tilbudet.. :) - godt initiativ.
Af copper
Update

Så er der kommet tilbud tilbage fra næsten alle de firmaer, jeg har kontaktet.

Vinderen med det suverænt bedste tilbud blev igen Fladskærmsshoppen.dk. De øvrige kom ikke i nærheden af deres pris. Det billigste ud over fladskærmsshoppen var knap 700 kr dyrere end Fladskærmsshoppen.

Prisen blev aftalt til: 9495,- incl. ULTRA-SLIM VÆGBESLAG: BRATECK LED-1
og fri levering.

Det var umuligt at forhandle prisen længere ned, idet vi åbentbart er ret tæt på indkøbsprisen. Iøvrigt var fladskærmsshoppen billigst i forvejen med skærmen jf. pricerunner.dk

Der kommer snarest et link til hjemmesiden, hvor tilbuddet fremgår.

Håber alle er tilfredse :-)
Af SkyBenji
Så mangler vi bare link, så er vi klar til køb..
prisen er ok.. O_O
Af Tjald
Først og fremmest vil jeg sige tak for arbejdet med at indsamle tilbud!

Det er jo ikke den store rabat, vi opnår ved at gå sammen, men samlet set er det den laveste pris på markedet lige nu.

Jeg håber dog, det er muligt, at give lidt ekstra og få det originale samsung vægbeslag, da andre brugere her på forummet har problemer med Bratech beslaget.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17