Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af snowflake
Når jeg lavede zapning på X10, blev der altid korrekt vist titlen på nuværende program i info-boksen i bunden.

På mit nye G20 synes jeg det fungerer rigtig dårligt. Når jeg skifter kanal, viser den formentlig titlen på det program der bliv vist sidst jeg var på kanalen. En gang imellem bliver det opdateret efter 1 sekund, ofte bliver det opdateret efter 2.5 sekunder, og nogle gange når den slet ikke at opdatere det før info-boksen forsvinder igen.

Jeg synes faktisk det er ret irriterende og et tilbageskridt fra X10, med mindre jeg har gjort noget forkert.

Er jeg den eneste som har de "problemer" ?
Af Thor-thor
Har ikke hørt om det før.
To muligheder: enten er der en fejl i tuneren eller også er det noget du skal have ændret indstillingerne.
Umiddelbart er mit gæt at det er et indstillingsproblem.
Har du evt. ændret noget i tunermenuen?
Af hkima
Hej

Jeg har samme problem, jeg havde også x10 42" før g20, der var aldrig problemer med EPG, men min G20 har samme langsomme EPG som beskrevet ovenfor.

I mit køkken har jeg idag panasonic 32" x10 og der er heller ingen problemer.

Så jeg håber Panasonic kommer med en firmware opdatering der løser problemet, for det er faktisk rigtig irriterende.

Kim
Af norup
Samme lidt sløve EPG opdatering er også på X20 med signal leveret af YouSee.
Men kan ikke rigtig hidse mig op over det. :)
Af snowflake
Well, jeg finder det rigtig irriterende (og ubrugeligt), så jeg håber da Panasonic kan gøre det bedre (ligesom X10).
Af snowflake
Ud fra tilbagemeldinger ser det ud til at det både er på X20 og G20, og ingen har meldt tilbage det rent faktisk virker ordentligt.

Jeg ringede til Panasonic Support, men de havde ikke hørt om problemet før (heller ikke hans mentor), så dem der har problemet og finder det irriterende, please ring til Panasonic så det forhåbentlig kan blive fixet.

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Supp ... index.html

Jeg spurgte iøvrigt også om buzz problemet på G20, det havde de heller ikke hørt noget om.