Log ind med sociale netværk
24 maj 2010, 22:18
Du bliver dækket for pixelfejl, burn-in og meget mere.
999,- for 4 års forsikring.
http://www.securator.dk/betingelser_radio_tv.pdf
Blaath skrev:poteen. Jeg har lige bestilt der fra..Så kan du indenfor 14 dage efter køb at tv forsikre dig hos http://www.Securator.dk
Dog meget ked af at der ikke var noget tilkøb af forsikring til tv
Du bliver dækket for pixelfejl, burn-in og meget mere.
999,- for 4 års forsikring.
http://www.securator.dk/betingelser_radio_tv.pdf
25 maj 2010, 10:30
Spørgsmål til JABLES:
Hvor har du købt det henne ?
Hvad gav du incl. fragt mm ??
Fulgte der en 3D brille med eller en Voucher ???
Spørgsmål til Poteen:
mvh
Johnny
Spørgsmål til Poteen:
mvh
Johnny
25 maj 2010, 11:10
Dustin sendte mig en mail i morges og sagde at den nye leveringsdato er 25 juni.. Altså et VM uden lækkert tv.
Derfor betalte jeg de 500kr mere og har bestilt hos Komplett.dk.
Skulle ha' det onsdag
Omega9 skrev: Du kommer da til at betale mere end kr 500.
total pris hos komplett.dk med fragt 14389
+ 3D briller kr 900
vores tilbud med ekstra 3D briller kr 13495 eller billiger
total forskel kr 1794.
=============
Johnny3730 skrev:Spørgsmål til JABLES:poteen skrev:
Spørgsmål til Poteen:
mvh
Johnny
Dustin sendte mig en mail i morges og sagde at den nye leveringsdato er 25 juni.. Altså et VM uden lækkert tv.
Derfor betalte jeg de 500kr mere og har bestilt hos Komplett.dk.
Skulle ha' det onsdag
Omega9 skrev: Du kommer da til at betale mere end kr 500.
total pris hos komplett.dk med fragt 14389
+ 3D briller kr 900
vores tilbud med ekstra 3D briller kr 13495 eller billiger
total forskel kr 1794.
=============
25 maj 2010, 18:48
Nico jeg er meget spændt på om du snart har fået nogel svar på dine henvendelser vedr. nye priser på tvét. . . VM kommer jo nærmere og skal meget snart have købt mig et tv.
Ellers hedder det nok fladskærmsshoppen....
Spørgsmål til jer der har bestil igennem dem. Jeg har været inde og lavet en "fiktiv" bestilling og kunne ikke se, de reguleret prisen , selvom jeg havde skrevet koden i kommentar feltet . . . .
Nogle kommentar til dette?
Ellers hedder det nok fladskærmsshoppen....
Spørgsmål til jer der har bestil igennem dem. Jeg har været inde og lavet en "fiktiv" bestilling og kunne ikke se, de reguleret prisen , selvom jeg havde skrevet koden i kommentar feltet . . . .
Nogle kommentar til dette?
25 maj 2010, 19:21
Lasen:
Du får da lige en midlertidig update så...
Hifiklubben var ikke interesseret i noget fælleskøb, prisen er ens for alle og de garantere selvfølgelig at de har den billigeste pris i fysisk butik.. Desuden så kom de med en kommentar mht. at de føler sig lidt misbrugt af de billige netbutikker fordi det trods alt er dem der står for fremvisning osv.
Dustinhome synes at fælleskøbet lød spændende, så de ville regne lidt på det og vende tilbage med en pris.
Fladskærmsshoppen forventer først skærmen omkring uge 24/25. Ifølge Jonas vil de første have skærmen hjem, og høre om den har de samme støj problemer som B855. Forståeligt nok har de ikke interesse i at bestille 20 stk. hjem, som efterfølgende bliver sendt retur pga. de støjer lige så meget som sidste års modeller.
SHG.dk var villige til at give en meget lille rabat, så lille man næsten ikke engang kunne se prisen havde rykket sig plus minimums køb på 10 stk. Så dem har jeg taget fat i igen for at høre om de ville komme med et nyt modspil, der kommer nok svar engang imorgen.
Expert Ballerup samt Komplett har jeg ikke hørt fra endnu.
Hifiklubben var ikke interesseret i noget fælleskøb, prisen er ens for alle og de garantere selvfølgelig at de har den billigeste pris i fysisk butik.. Desuden så kom de med en kommentar mht. at de føler sig lidt misbrugt af de billige netbutikker fordi det trods alt er dem der står for fremvisning osv.
Dustinhome synes at fælleskøbet lød spændende, så de ville regne lidt på det og vende tilbage med en pris.
Fladskærmsshoppen forventer først skærmen omkring uge 24/25. Ifølge Jonas vil de første have skærmen hjem, og høre om den har de samme støj problemer som B855. Forståeligt nok har de ikke interesse i at bestille 20 stk. hjem, som efterfølgende bliver sendt retur pga. de støjer lige så meget som sidste års modeller.
SHG.dk var villige til at give en meget lille rabat, så lille man næsten ikke engang kunne se prisen havde rykket sig plus minimums køb på 10 stk. Så dem har jeg taget fat i igen for at høre om de ville komme med et nyt modspil, der kommer nok svar engang imorgen.
25 maj 2010, 19:29
uuuuhh det spændende.....
kom nu med de tilbud så vi kan få noget at se på ! personligt har jeg scoret mig et rum i huset som bliver mit helt eget = herreværelse! forhåbenligt ps50c7705, ps3 og så en ny hdmi 1.4 reciever, ved bare ikke hvilken endnu.......
25 maj 2010, 19:55
Til INFO.
har jeg skrevet følgende til cinemagic.dk
Kan i give en pris på følgende TV Samgsung PS50c7705 plasma dem danske model
hvis vi er 15-20 personer som laver fælleskøb på den?
hvor der er prestigeservice på.
pt. har vi et bud på 13495kr + evt. usb dongel eller beslag.
jeg skriver tilbage så snart jeg høre noget.
Nico skrev:Lasen:
Til INFO.
har jeg skrevet følgende til cinemagic.dk
Kan i give en pris på følgende TV Samgsung PS50c7705 plasma dem danske model
hvis vi er 15-20 personer som laver fælleskøb på den?
hvor der er prestigeservice på.
pt. har vi et bud på 13495kr + evt. usb dongel eller beslag.
jeg skriver tilbage så snart jeg høre noget.
26 maj 2010, 21:31
Jeg dropper sgu komplet nu!
Nu har jeg haft ringet to gange på to forskellige dage, begge gange har michael været optaget, begge gange har personen fået mit navn og nummer, og beskeden om at jeg ønskede at bestille et TV, og skulle få ham til at ringe igen. INGEN af gangene har han ringet.
DÅRLIG STIL Komplet!!!
Nu har jeg haft ringet to gange på to forskellige dage, begge gange har michael været optaget, begge gange har personen fået mit navn og nummer, og beskeden om at jeg ønskede at bestille et TV, og skulle få ham til at ringe igen. INGEN af gangene har han ringet.
DÅRLIG STIL Komplet!!!
26 maj 2010, 22:12
Jeg blev tilgengæld ringet op af Komplett i dag, og de havde modtaget mit TV hos Komplett ved Vesterport til udbringning i morgen.. Så skal jeg nok lige kigge efter den voucher :-)
Glæder mig satme!
ajhals skrev:Jeg dropper sgu komplet nu!Måske har han ikke fået snakket med chefen endnu.. Komplett er en større norsk virksomhed (så vidt jeg ved) så det er måske ikke bare lige nok for "Michael" at smutte ned ad gangen og banke på hos chefen.
DÅRLIG STIL Komplet!!!
Jeg blev tilgengæld ringet op af Komplett i dag, og de havde modtaget mit TV hos Komplett ved Vesterport til udbringning i morgen.. Så skal jeg nok lige kigge efter den voucher :-)
Glæder mig satme!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto