Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dennisbluff
Nu har Elgiganten sku sat det ned til 5499,-

Dropper sku at sælge lortet - Så vil jeg hellere købe et nyt, og hænge det her op foran kummen. Det slår alligevel jumbo bøgerne ::l

Nægter at skulle tage et tab på 1800,-
Af noxity
Er der noget der forhindre dig i at tage hen til en anden EG og bytte TVet?

Hvis du har kvitteringen og emballagen er ubrudt, så er det da ikke utænkeligt at de vil tage den retur.
Af dennisbluff
Fordi det er en ombytning ifm. at min 2årige datter brugte en gaffel på panelet, så vil EG ikke lade mig bytte det. Eller selv supplere op.

Det er åbenbart en fast politik da de mener der kan spekuleres i dette. Altså forsikringssvindle.

Hvordan der i deres optik er noget tjent for en potentiel svindler i denne situation forstår jeg simpelthen ikke.

Som jeg ser det har jeg jo allerede betalt en god pris for denne skærm. Og tilbyder dem samtidig at lægge flere penge i deres kasse.. Uden at de på nogen måde er stillet ringere - I og med de jo fortsat ville have et helt nyt fjernsyn at sælge..

Men jeg må jo bide i det sure æble - Og udvise lidt mere impulskontrol før jeg køber mit næste panel O_O
Af noxity
Jamen kan de se at det er en forsikrings-ombytning på kvitteringen ?
Af dennisbluff
Hmm - Det ved jeg ikke om de kan, men der bevæger vi os jo nok stadigvæk ind i et gråzone område..

Kan jo ikke ligefrem påstå at jeg i den situation ville handle i god tro..
Af noxity
Det kan du have ret i, men jeg synes bare det er en mærkelig politik at du ikke må betale ekstra hvis du hellere vil have noget andet.
Af dennisbluff
Fuldstændig enig - Kan som sagt heller ikke forklare, hvordan man fra forsikringselskabet/Elgigantens side er kommet frem til at det skulle være en måde at svindle på...
Af trykkertor
Fordi :"av, pokker. Kunne tænke mig en større skærm. Smider en gaffel igennem, får forsikring på det, og betaler mig op til et større panel."

Ved at blodt tilbyde samme panel kan man ikke falde for denne fristelsen.
Af dennisbluff
Måske er det bare mig - Men det virker sku som en dum måde at fuske med sin forsikring.

Det er jo heller ikke ligefrem gratis at forsikre sit fjernsyn ved elgiganten.

Forsikringen på den første skærm kostede 899,-
Denne skærm købte jeg så en 4årig på - Af skade bliver man klog - Den kostede som tidligere nævnt 1099.

1998,- ekstra brugt på et produkt til ca. 6000,- Plus merværdien af den større skærm.

Sammenholder man de tal med mængden af mennesker der reelt set fusker med deres forsikring, så har jeg svært ved at se at forsikringen nogensinde vil stå i en situation hvor de ville tabe penge på at yde den ekstra service.
Men det er selvfølgelig ren spekulation fra min side. Kender jo ikke alle tallene i deres regnestykke.