Jeg kunne også være interesseret i et Samsung PS50C7705 har selv haft Samsung PS50B855 som jeg måtte sende retur på tirsdag, da det brummede.
Nico skrev:"Synes ikke helt det tilbud er så godt, det må kunne gøres bedre. Især når fladskærmsshoppens pris for skærmen var de 13,5k i starten som de så siden hen har sat op, og det var bare ved normal køb. Desuden har en Fona butik solgt til 14k.."
Er enig med Nico. Den fyr fra fladskærmsshoppen skal trykkes noget mere i pris. Har selv som enkelt person et tilbud pt. på kr 13495 frit leveret som jeg måske kan få i uge 24/25. Har skrevet til fladskærmsshoppen og bedt om at genforhandle denne pris da levering er 5 ugeer frem i tiden og prisudviklingen kan ændre sig i denne venteperiode.
Det er et citat fra Jonas i fladskærmsshoppen:
"Som det ser ud nu kan jeg desværre ikke gøre noget ved prisen, men falder den frem mod leveringsdatoen kan vi kigge på den igen."
Konklusion:
Bare tryk fladskærmsshoppen i pris, det er ikke rimeligt at 15-20 stykker køb dette TV i "samkøb" til 13495 kr når en enkelt person kan gøre det samme.Hvis den bliver lavere er jeg med på "samkøb" og vil cancel min nuværende ordre.
Ps: Hos dustinhome.dk kan man også få et Samsung PS50C7705 til kr 13495 så hvor godt er dette tilbud uden briller????
http://www.dustinhome.dk/pd_5010443672.aspx
"Samsung PS50B855", DENON AVR-4310 surround receiver, DENON DVD-2500BT Blu-ray afspiller, B&W CM1 højttaler, B&W ASW 10CM subwoofer, B&W CM7 højttaler,B&W CMC centerhøjttaler.