Log ind med sociale netværk
21 maj 2010, 21:45
Jf. de tidligere irettesættelser ang. ordet "fælleskøb" så vil jeg også bede dig respektere recordere.dk's patent på begrebet. Du må kalde det noget andet end "fælleskøb".
21 maj 2010, 22:02
Jeg er meget villig, da jeg lige selv har lagt en ordre ind på præcis dette!
(B
EDIT: jeg har lige lavet en tråd på recordere.dk hvor jeg oplyser om denne tråd, i håb om at skabe nogle flere købere på tilbudet
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... 301#823301
(B
EDIT: jeg har lige lavet en tråd på recordere.dk hvor jeg oplyser om denne tråd, i håb om at skabe nogle flere købere på tilbudet
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... 301#823301
21 maj 2010, 22:29
Har også læst herinde at der på 6005'eren opleves mindre slør end 7705'eren
copper skrev:Sådan Malke :-). venter lige og ser hvor stor interessen er inden jeg indhenter tilbud. Jeg håber der er mange, der vil have fingrene i dette fastanstiske tv. Der er jo næsten en tro kopi af den gamle 8 serie bare med smallere ramme.Den er nemlig fantastisk! Jeg havde oprindeligt sprunget på samkøbet af UE46C7705'eren, men jeg var lige et smut forbi hifiklubben hvor jeg ikke synes at jeg billedemæssigt kunne retfærdigøre de flere tusinde kroner 7705'eren koster kontra 6005'eren - dog har 7705'eren mange lækre features som 3D, PVR, etc..men jeg har næppe brug for dette.
Har også læst herinde at der på 6005'eren opleves mindre slør end 7705'eren
21 maj 2010, 22:45
OK. Jeg var også selv meget tæt på at hoppe på tilbuddet på UE46c8705, men blev enig med mig selv om, at det var lige lovlig meget at smide 6000 kr ekstra efter...
Desuden står billedet suverænt på UE46C6005, med synligt mindre slør end sidste års 7ér serie.
-Og som du selv siger, man får jo ikke bruge for de ekstra features - selvfølgelig er det meget godt at kunne blære sig med :-) Men hvem gider sidde med 3D briller på...
Til alle: Kig evt. forbi hifiklubben, de har UE46C6005 udstillet.
Desuden står billedet suverænt på UE46C6005, med synligt mindre slør end sidste års 7ér serie.
-Og som du selv siger, man får jo ikke bruge for de ekstra features - selvfølgelig er det meget godt at kunne blære sig med :-) Men hvem gider sidde med 3D briller på...
Til alle: Kig evt. forbi hifiklubben, de har UE46C6005 udstillet.
21 maj 2010, 22:58
Personligt kunne jeg også være frisk til at springe på 55"-udgaven (B - afhængig af prisen selvfølgelig!
Måske man kunne høre forhandleren om de er villige til at smide X antal 46" og X antal 55" på samkøb?
- så kunne folk selv vælge?
Måske man kunne høre forhandleren om de er villige til at smide X antal 46" og X antal 55" på samkøb?
- så kunne folk selv vælge?
Senest rettet af malke 22 maj 2010, 02:59, rettet i alt 1 gang.
22 maj 2010, 09:03
Jeg er interesseret i et samkøb på en UE46C6005.
Det vil være fint, hvis der kan smides lidt ekstra på som ved UE46C8705 og UE55C8705 samkøbene - vægholder eller WiFi-dongle. Personligt er jeg til WiFi-donglen.
Fladskærmsshoppen er et oplagt sted at undersøge, da de jo stod for de andre samkøb (spørg efter Jonas).
Lige et par spørgsmål:
- Kan man få firpasfoden til C6005 i stedet for den traditionelle flade fod?
- Kan man få Premium remoten (ikke Touch'en) til C6005?
Det vil være fint, hvis der kan smides lidt ekstra på som ved UE46C8705 og UE55C8705 samkøbene - vægholder eller WiFi-dongle. Personligt er jeg til WiFi-donglen.
Fladskærmsshoppen er et oplagt sted at undersøge, da de jo stod for de andre samkøb (spørg efter Jonas).
Lige et par spørgsmål:
22 maj 2010, 09:13
Hjælp mig lige med at forstå dette - er der tale om en aftale I har med recordere.dk om ikke at bruge ordet *fælleskøb* på jeres site eller ligger der noget juridisk bag?
Det virker ærlig talt lidt fjollet, ja nærmest grinagtigt, at I slår så kontant ned på dette. Og det er altså et ganske almindeligt ord i den danske ordbog, som man ikke kan tage patent på.
Som bruger af jeres site, respekterer jeg naturligvis jeres retningslinier og skal nok afholde mig fra at skrive *fælleskøb* (ups! nu gjorde jeg det alligevel).
yakken skrev: recordere.dk's patent på begrebet.Kære Yakken,
Hjælp mig lige med at forstå dette - er der tale om en aftale I har med recordere.dk om ikke at bruge ordet *fælleskøb* på jeres site eller ligger der noget juridisk bag?
Det virker ærlig talt lidt fjollet, ja nærmest grinagtigt, at I slår så kontant ned på dette. Og det er altså et ganske almindeligt ord i den danske ordbog, som man ikke kan tage patent på.
Som bruger af jeres site, respekterer jeg naturligvis jeres retningslinier og skal nok afholde mig fra at skrive *fælleskøb* (ups! nu gjorde jeg det alligevel).
22 maj 2010, 11:38
Ingen idé med føderne
michhans skrev:Jeg er interesseret i et samkøb på en UE46C6005.I hifiklubben virkede premium remoten på 6005'eren mener jeg! - sælger sagde at der nok gik noget tid før den kunne købes alene, og et forsigtigt bud var 700-900kr.
Lige et par spørgsmål:
Ingen idé med føderne
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto