Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

KRathjen skrev:Er det mig der er skør eller passer det medfølgende Bratek vægophæng ikke til denne model.

Ved det kabel der skal monteres bagpå kan man vælge de korte skruer eller bruge de lange med et lille afstandsstykke.

Med den korte kan skruen ikke skrues i bund og beslaget/kabel hænger løst. Tager man den lange og afstandsstykket ender man med samme problem.

Hvordan har i andre fået det til at passe?
Jeg har afkortet skruerne med ca. 5 mm, for så kommer skærmen tætter på væggen. For ja skruerne er for lange. !:(
Af fuglen
Hej

Så ER skærmen leveret. Uden at have hørt noget fra fladsskærmsshoppen. Men klager bestemt ikke.
Af Asskicker
Jeg kan så fortælle at Fladskærmsshoppen har mailet mig, at min ordre var behandlet og idag har fragtfirmaet ringet og meldt deres ankomst i den nærmeste fremtid =)
Af mhca
Jeg er også spændt på mine forældres vejne.
Jeg bestilte dog først i går aftes, så jeg er nok lidt bag i køen.

Fladskærmsshoppen skrev dog, at de på nuværende tidspunkt (skrevet her til formiddag) forventede at TV'et blev leveret i næste uge (uge 21).
Det er meget fedt. Jeg havde forventet, at det først blev i uge 22, måske 23, hvis de var uheldige.
Af Bonze
Jeg har lige pakket mit 40" 8705 ud og fået sat det til. Jeg har dog nogle problemer med at ændre opløsningen. Den står til 1280*720. Hvor jeg gerne vil have den helt op.

Jeg har TV'et tilsluttet gennem YouSee's box via et HDMI kabel (tager fra mit gamle TV) via Div(1) indgangen

Kan begrænsningen ligge i det kabel jeg har benyttet, eller er det bare mig der mangler at finde et "flueben" under indstillinger?

/Bon
Af Bonze
Jeg tror ikke jeg er helt med?
Af lennon
Hvis du bruger HDMI ligger problemet ikke i kablet
Af Bonze
aah tak. Grunden til at jeg nævnte at kablet var taget fra mit gamle fjernsyn, var fordi sælgeren sagde jeg skulle bruge et 1.4 HDMI kabel for at kunne få 3D til at virker. Jeg har nemlig ingen ide om hvilken slags HDMI kabel mit gamle TV havde.
Af O'Brian
Bonze skrev:aah tak. Grunden til at jeg nævnte at kablet var taget fra mit gamle fjernsyn, var fordi sælgeren sagde jeg skulle bruge et 1.4 HDMI kabel for at kunne få 3D til at virker. Jeg har nemlig ingen ide om hvilken slags HDMI kabel mit gamle TV havde.
Okay. Har også planer om at tilslutte det " gamle" surround system, med de oprindelige HDMI-KABELER. vil det funke?
Af lennon
3D kilden skal forbindes til TV´et med et 1.4 HDMI . Men det er vel lidt ude i fremtiden ? - indtil da kan i snildt bruge almen HDMI kabler.
Brugeravatar
Af laurberg
Håber dette tilbud kører en tid endnu. kan først bestille fra den 01.06. så krydser fingre.
Af Bonze
Hej,

Dvs at det er udlukket at det er kablets skyld, hvilket jo så i højere grad peger i retning af en indstillings fejl, siden jeg kun kan få 1280*720 i opløsning på mit Samsung 8705.

Nogen der ved hvor jeg kan ændre det henne?

/Bon
Af krelle1987
Hey drenge har et problem med lyder når jeg bruger optager og youtube der er ingen lyd nogle som kan hjælpe ?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17