Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af O'Brian
Jamsen skrev:
Riis skrev:Så ringede de fra fragt firmaet vedr levering, den dukker op imorgen :)
Har dog ikke hørt noget fra fladskærmshoppen, men kan se at min ordre står til levering nu, når jeg tjekker den på deres side.
Lidt dårligt at der ikke er kommet noget tilbagemelding fra shoppen, venter på info om hvornår jeg får det lcd tv jeg har bestilt ;)
Smid dem en mail. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage vedr en soundbar, og der kommer svar.. HURTIGT !
Af O'Brian
O'Brian skrev:
Jamsen skrev:
Riis skrev:Så ringede de fra fragt firmaet vedr levering, den dukker op imorgen :)
Har dog ikke hørt noget fra fladskærmshoppen, men kan se at min ordre står til levering nu, når jeg tjekker den på deres side.
Lidt dårligt at der ikke er kommet noget tilbagemelding fra shoppen, venter på info om hvornår jeg får det lcd tv jeg har bestilt ;)
Smid dem en mail. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage vedr en soundbar, og der kommer svar.. HURTIGT !
Har lige modtaget en mail! Skærmen er på vej, og fragtmanden ringer om hvornår jeg kan være hjemme... :D
Af Dizzy
mundt:

Har overvejet Denon, men de er stadig på trapperne.

shooterdk:

Har læst en del godt om Onkyo's nye recievere. Design kan man naturligvis diskutere, men 3000 for en 508 er vist en god pris.
Af rstampe
Shooter DK skrev:klart onkyo 508 til 3000kr. eller onkyo 608 til 4500 kr.

Hvad er forskellen og hvilke funktioer er samsung remote tilgængelige, og hvilke er ikke. Synes især det at man kan styre receiveren via samsung remoten er fantastisk. Jeg overvejer selv et setup uden sourround.
Af Asskicker
Er der iøvrigt nogen af jer der ved om man kan sætte sit Yousee kort direkte i? eller skal jeg først tilkøbe et modul?
Af mhca
Asskicker skrev:Er der iøvrigt nogen af jer der ved om man kan sætte sit Yousee kort direkte i? eller skal jeg først tilkøbe et modul?
JEg har ikke hørt om noget TV, hvor der fulgte CA-modul med.
Så du skal højst sandsynligt købe sådan et modul til dit kort.
Af mhca
Så skete det utrolige...
Mine forældre besluttede sig for, at de ville have et 46" TV i stuen. Det bliver spændende at se :-)

Jeg har derfor i går aftes lagt ordre ind hos Fladskærmsshoppen, og jeg krydser fingre for, at de også kan få TV'et senest i uge 22 eller 23.

De har YouSee kabel-tv, så til den tid bliver der noget arbejde i at få sorteret kanaler :-(
Af festaben
nogen der har prøvet internet over kabel vs. trådløs dongel i tv´et? Kan man mærke hastighedsforskel?
Af KRathjen
Er det mig der er skør eller passer det medfølgende Bratek vægophæng ikke til denne model.

Ved det kabel der skal monteres bagpå kan man vælge de korte skruer eller bruge de lange med et lille afstandsstykke.

Med den korte kan skruen ikke skrues i bund og beslaget/kabel hænger løst. Tager man den lange og afstandsstykket ender man med samme problem.

Hvordan har i andre fået det til at passe?
KRathjen skrev:Er det mig der er skør eller passer det medfølgende Bratek vægophæng ikke til denne model.

Ved det kabel der skal monteres bagpå kan man vælge de korte skruer eller bruge de lange med et lille afstandsstykke.

Med den korte kan skruen ikke skrues i bund og beslaget/kabel hænger løst. Tager man den lange og afstandsstykket ender man med samme problem.

http://www.youtube.com/watch?v=5SqdparEN_E

Kan dette bruges
Af pinhead666
@KRathjen
Jeg har her skåret afstandstykkerne på midten, altså dem som fulgte med beslaget. Og dernæst passede det som fod i hose.
Men er selvfølgelig stadigvæk lidt irreterret over, at det ikke passede fra starten af.

Har desuden heller ikke fået voucher med til 3d briller med i kassen.
Af KRathjen
pinhead666 skrev:@KRathjen
Jeg har her skåret afstandstykkerne på midten, altså dem som fulgte med beslaget. Og dernæst passede det som fod i hose.
Men er selvfølgelig stadigvæk lidt irreterret over, at det ikke passede fra starten af.

Har desuden heller ikke fået voucher med til 3d briller med i kassen.
Det var også min tanke at gøre men jeg ville jo lige høre jer andre først. Tak for info.

Heller ingen voucher til mig :-(
O'Brian skrev:
KRathjen skrev:Er det mig der er skør eller passer det medfølgende Bratek vægophæng ikke til denne model.

http://www.youtube.com/watch?v=5SqdparEN_E

Kan dette bruges
Tak. Den er faktisk meget fin. Afstandsstykkerne er lidt anderledes med Bratek og som pinhead666 skriver skal de nok skæres til.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17