Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Karsten78
Nu hvor g20 åbenbart larmer må et alternativ være nødvendigt. :(

Jeg er faldet over en lcd model fra samsung - 40c755.
Den har 3d, 200 hz, PVR, hdmi 1,4
Billedet på b755 var så vidt vides ok - på nær betragtningsvinklen.

Jeg har søgt på nettet men kan ikke finde reviews eller noget der ligner...
Det ser ud til at den kommer til dk d. 20 maj iflg. fona. Men kan det passe at ingen har kigget lidt nærmere på denne model hverken i dk eller udland? :o
Af fp
Jeg er også interesseret i det samme. Er der nogen der ved hvorfor der ikke er nogen netbutikker der sælger den (kun Fona og Elgiganten).

Rasmus antydede i sin anmeldelse af ue40c6005 at prisen var lidt dyr og at det var tykkelsen man betalte for, hvilket jeg tolker som at le modellerne, som f.eks le40c755, er et godt alternativ hvor man får flere features for pengene.
Af noxity
Bilka får den også på programmet, kan dog ikke lige fortælle hvornår den kommer på lager.
Af Karsten78
Wuptis kundeservice har heller ingen ide om, hvornår de får den på lager... Den er åbenbart ikke lige på trapperne. Fona havde den som release d. 20/5 kl 00.01 men her er meldingen nu "alt udsolgt"... De har nok aldrig haft dem. ::l
Af valle
Så i går dette fjernsyn hos fona, og skyndte mig at købe et.
har ikke fået det hjem endnu, men det jeg lige fik testet i butikken var:

En hurtig menu og hurtig digital kanallagring, det tog 5-10 sekunder at finde alle kanaler (der var ca 40), ved ikke om det er standard med samsungs nyere tv'er, havde sony kdl-40w4000 før, og den tog meget længere tid om at finde kanaler.

synes det pyntet at samsung havde givet det en sølvkant rundt om fjernsynet.

3d oplevelsen med de aktive briller, var så som så, nu var der meget lyst i butikken, ved ikke om det spillede ind, men billedet virkede mere sløret end ved normal 2d, men lidt 3d effekt kunne man da se.

2d -> 3d konvertering, var ikke noget jeg vil bruge, det giver meget lille dybde effekt, og man skal jo sidde med disse åndssvage briller, som dog slet ikke var så ringe end da, at havde på.

Men almindelig kabel-tv stod knivskapt, kiggede på de andre fjernsyn også, og må sige dette var absolut i blandt de bedste i butikken, hvis ikke det bedste.

Glæder mig til at få prøvet PVR funktionen og håber så at der er en cracker, der kan få brudt den sammenkobling som gør, at man kun kan se det man har optaget, på det tv som man har optaget det fra.
hvad nu hvis tv'et går i stykker? så er alt optaget gået tabt.
Af speccy
Hej..
Er du blevet glad for dit nye LE40C755 fjernsyn vil du anbefale det.

Jeg har selv nedenstående i kikkerten ;-)

Samsung LE40C755
eller
Sony hx700..
Mvh
Speccy
Af xcardman
Karsten78 skrev:Nu hvor g20 åbenbart larmer må et alternativ være nødvendigt. :(

Jeg er faldet over en lcd model fra samsung - 40c755.
Den har 3d, 200 hz, PVR, hdmi 1,4
Billedet på b755 var så vidt vides ok - på nær betragtningsvinklen.

Jeg har søgt på nettet men kan ikke finde reviews eller noget der ligner...
Det ser ud til at den kommer til dk d. 20 maj iflg. fona. Men kan det passe at ingen har kigget lidt nærmere på denne model hverken i dk eller udland? :o
har du hørt en g20?
har ikke selv en g20, men har sat to op til andre og synes bestemt ikke der er noget som larmer
fair nok hvis du har, men håber da ikke du bare har valgt den fra fordi andre siger det
har ikke selv en g20, men har sat to op til andre
ikke anderledes end andre siger deres tv er noget af bedste og en test siger det modsatte

men held og lykke med at finde en skærm