Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af IT-Bruger
Har sådan en fyr som jeg overveje at skifte ud. Der er tale om en high-end skærm som er til både grafikeren og spilleren. Det er især farveægthed og betragtningsvinkler der ligger langt over de gængse spil-monitorer.

Nyprisen var ca. 7.200.- (kampagnepris, nedsat fra 11.000)

Standen er rigtig flot og der er én enkelt pixelfejl, som jeg kun opdagede ved en monitortest, for i daglig brug opdager man den aldrig.

Da den blev 3 år for nogle mdr siden er der ingen garanti mere.

Jeg ville, ved et evt. salg, foretrække en afhentning da jeg ikke er sikker på at ha' emballagen liggende...

Byd...jeg mener vurder :)
Brugeravatar
Af IT-Bruger
...ingen med et bud på en vurdering?
Btw, så befinder den sig i 2630 Taastrup.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Da jeg købte sådan en brugt (eller: Helt ny, brugt) gav jeg 5000 kr. for den for 2½ år siden. Den burde nok kunne sælges for mellem 2500 og 3000 kr. i dag.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Yakken>> Har tænkt på en U2410....er det en opgradering værd?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Umiddelbart ville jeg sige nej. Du kommer til at tabe en del penge på din nuværende skærm og så meget bedre mener jeg ikke U2410 er. Du vil desuden skulle vænne dig til den noget mere grumsede overflade som IPS har ift. din S-PVA.

Hvis du ikke som minimum opgraderer til en U2711, så ville jeg se på noget helt andet end Dell.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
OK....jeg takker for dine input og for din hjælpsomhed. :)

Super site hvor selv mods er så aktive og imødekomemnde som de er ....