Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tfp
Hejsa,

Jeg har også bestilt et 46" og fået en bekræftelse i onsdags. Men siden har jeg heller ikke intet hørt.
Af fuglen
Hej

Jeg bestilte igår og skrev med det samme til deres kundeservice og spurgte til leveringstiden. Den er uge 22 med det forbehold at de ikke er klar over hvor mange skærme de får hjem.
Brugeravatar
Af C-TEI
fuglen skrev:Hej

Jeg bestilte igår og skrev med det samme til deres kundeservice og spurgte til leveringstiden. Den er uge 22 med det forbehold at de ikke er klar over hvor mange skærme de får hjem.
De sælger godt må man sige. Om det er en god ting eller dårlig, må tiden vise... ;)
Af Riis
Så ringede de fra fragt firmaet vedr levering, den dukker op imorgen :)
Har dog ikke hørt noget fra fladskærmshoppen, men kan se at min ordre står til levering nu, når jeg tjekker den på deres side.
Af mhca
Er der nogen, der har 46" C8705 eller C7705, som har Samsungs Wifi-dongle siddende i siden?

På 40" versionen kan spidsen af donglen ses stikke ud ved siden af skærmen.
Sidder stikkene lidt længere inde på 46" versionen, så donglen ikke kan ses på denne model?

Mvh. Martin
Af noxity
Løsningen er en USB forlænger, så kan du selv bestemme hvor du vil gemme donglen.
Af mhca
noxity skrev:Løsningen er en USB forlænger, så kan du selv bestemme hvor du vil gemme donglen.
Jaja, den tanke kom jeg på med det samme. Men det er til et TV, der skal stå på en gulvstander, og så vil det give det mest clean look, at donglen sidder direkte i stikket.

Ved vægophæng er jeg godt klar over, at det andet er en fin løsning.

Så jeg er ret nysgerrig omkring dette.
Af Dizzy
Well, så har jeg bestilt. Så skal der bare findes en HDMI 1.4 reciever - nogen forslag? (Prisleje max 4.000,-)
Af KRathjen
mhca skrev:
noxity skrev:Løsningen er en USB forlænger, så kan du selv bestemme hvor du vil gemme donglen.
Jaja, den tanke kom jeg på med det samme. Men det er til et TV, der skal stå på en gulvstander, og så vil det give det mest clean look, at donglen sidder direkte i stikket.

Ved vægophæng er jeg godt klar over, at det andet er en fin løsning.

Så jeg er ret nysgerrig omkring dette.
Jeg har C8705 og dongle. Jeg kan ikke se den forfra. Der er ca. 4cm til kanten bagpå.
Af Jamsen
Riis skrev:Så ringede de fra fragt firmaet vedr levering, den dukker op imorgen :)
Har dog ikke hørt noget fra fladskærmshoppen, men kan se at min ordre står til levering nu, når jeg tjekker den på deres side.
Lidt dårligt at der ikke er kommet noget tilbagemelding fra shoppen, venter på info om hvornår jeg får det lcd tv jeg har bestilt ;)
Af Jamsen
O'Brian skrev:Hejsa,

Der er godt nok kommet gang i bestillingerne, og masser af debat både her og på www.recordere.dk.

Har bestilt et 46" og fået en bekræftelse. Men siden har jeg intet hørt.. Hvad med jer andre..

Bestilte i torsdags. O_O
Venter også stadig ;) men der står levering i uge 21/22 (UE55C8705) og for den model du har købet, har du stadig ikke hørt noget ang levering?
Af mundt
@ Dizzy

Denon 1911 kommer i hifiklubben i løbet af de næste par uger. Den ser ret spændende ud og koster 3800,-, mener jeg :-)

Man kan læse lidt om den på deres hjemmeside.

Mundt
Af Shooter DK
klart onkyo 508 til 3000kr. eller onkyo 608 til 4500 kr.
Af O'Brian
Jamsen skrev:
O'Brian skrev:Hejsa,

Der er godt nok kommet gang i bestillingerne, og masser af debat både her og på www.recordere.dk.

Har bestilt et 46" og fået en bekræftelse. Men siden har jeg intet hørt.. Hvad med jer andre..

Bestilte i torsdags. O_O
Venter også stadig ;) men der står levering i uge 21/22 (UE55C8705) og for den model du har købet, har du stadig ikke hørt noget ang levering?
Jow ! Den kommer først i næste uge... :p
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17