Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jvvpc
Hej gæve brugere :D

Vi har lige bestilt en UE55C8705, dog et andet sted fra. Men tænkte på om nu hvor folk begynder at få dem ind, kan komme med et bud på hvordan billedet er fra start og om det ville kræve en pro kalibrering ? Vi har snakket en del om det og vores leverandør mener det ikke burde være nødvendigt.
Af FGC
Hej

Er der nogen der kender til den aktuelle leverings situation,jeg bestilte som nr. 8 tror jeg
Senest rettet af FGC 18 maj 2010, 21:45, rettet i alt 1 gang.
Af Dressah
Jamen vi burde få dem i løbet af næste uge, som lovet! :)
Brugeravatar
Af C-TEI
disco danni skrev:Hey samkøbsvenner :-)
Da vi nu komfortabelt har rundet de 10 bestillinger vil jeg lige lufte en lille tvivl jeg er løbet ind i...

Er i tvivl om jeg skal vælge 46" el denne 55".

Sidder i en afstand af 4 m derfra... Vil jeg opleve dårlig billedkvalitet med alm. TV ift. 46".
Har ikke fundet nogle forhandlere der har et 55" stående så man kan få syn på sagen.
dette er en super forklaring:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1184685511
Af Jamsen
Det kunne være så fedt hvis det kom i næste uge ;)

Hammer-time Vil du ku få presset fladskærmsshoppen lidt ang med levereings tidpunktet? nu når vi var så mange ;)
Af Hammer-Time
Leveringstidspunktet er stadig uge 21/22.

Jeg har fortalt Fladskærmsshoppen mange gange, hvor utålmodige vi alle er. Jeg kan selv næsten ikke vente - har faktisk ikke engang noget tv pt. (har ikke haft det i 3 uger ..........)

De gør alt hvad de kan og er klar over vores utålmodighed. Men faktum er desværre også at Fladskærmsshoppen ikke har de store pressionsmidler overfor mægtige Samsung.

Jeg kan blot sige at leveringstidspunkt holder stadigvæk - og jeg får besked så snart der sker det mindste.

NB: Husk at give besked til Fladskærmsshoppen hvilke ting I ønsker oveni - hvis I ikke allerede har gjort det !
Brugeravatar
Af C-TEI
Hammer-Time skrev:Leveringstidspunktet er stadig uge 21/22.

Jeg har fortalt Fladskærmsshoppen mange gange, hvor utålmodige vi alle er. Jeg kan selv næsten ikke vente - har faktisk ikke engang noget tv pt. (har ikke haft det i 3 uger ..........)

De gør alt hvad de kan og er klar over vores utålmodighed. Men faktum er desværre også at Fladskærmsshoppen ikke har de store pressionsmidler overfor mægtige Samsung.

Jeg kan blot sige at leveringstidspunkt holder stadigvæk - og jeg får besked så snart der sker det mindste.

NB: Husk at give besked til Fladskærmsshoppen hvilke ting I ønsker oveni - hvis I ikke allerede har gjort det !
Vilke ting? ::l
Af dfds
LÆS POST 22

Hej købere af Samsung UE55C8705

Vi nåede op på 15 købere til det fantastiske tv - ikke så underligt, når man tager i betragtning hvor godt og flot det er

Jeg har forhandlet (udover rabatten) 1 af 2 følgende muligheder oveni uden beregning:

ADAPTER: SAMSUNG Wireless Adapter, Pris: DKK 495,00
eller
ULTRA-SLIM VÆGBESLAG: BRATECK LED-1, Pris: DKK 695,00

Læs evt. mere på fladskærmsshoppens hjemmeside.

Det man skal gøre er at sende Fladskærmsshoppen en mail, hvori man oplyser sit ordre nr. og hvilken en af tingene man ønsker smidt oveni pakken.

Giv gerne besked så hurtigt som muligt.

Levering fortsat uge 21/22 men det kan stadig godt blive hurtigere. Vores bestilling er gennemført og vi krydser fingre for at den store volumen giver hurtigere levering (hvilket Fladsskærmsshoppen har oplevet tidligere).
Af Dressah
Jeg vil haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave mit tv! :D KOM SÅ!
Af Jamsen
Øv nu har komplett og licotronic allerede panelet på lager imens vi venter og venter ;)

Nu hvor fladskærmsshoppen har lagt bestilling ind på fjernsynet burde han ikke få en melding mere præcis om hvornår vi kan forvente det kommer.
Af Dressah
Tror bare vi må leve i håbet om at de kommer så hurtigt som muligt .. dog svært og vente, var nede og se den i 46'er idag, og damn! GIV MIG DEN! og kan jo kun være dobbelt så dejligt når vi får det i 55! :D
Af Jamsen
Har desværre kun set den kort altså 8705 i en 46 tommer og det var de få sekunder værd ;) fik du set noget 3d materiale på den?
Af Dressah
Ja, de havde sådan en demo video kørende .. var virkelig imponerende, damerne på poolkanten så ekstra godt ud! :D dybden er rigtig imponerende. Jeg glæder mig til at spille 3D spil på min PS3 på den, og ja på et tidspunkt også se 3D film, det er HELT sikkert! :D
Af Tazzyted
Vil også lige stille mig op i køen af personer som glæder sig til denne skærm i 55'' og som har oplevet C8705 dog i 46''

HOLD fast den står flot!! jeg var nede i HIFI klubben og se den (han havde lige pakket den ud) så den stod med standard indstillinger og allerede der kunne man virkelig se en kvalitets skærm med rigtig god dybde og sort gengivelse.

Glæder mig HEEEEEEET vildt til vi får vores 55'' det kan kun blive endnu bedre....

PS der er lidt snak om at det Bratek slim vægbeslag vi får med (hvis man har bestilt det) ikke passer 100% og man selv skal skære/save :s er det rigtigt? og givet fald er der nogen med erfaringer der kan komme med en billede guide til hvad vi skal gøre?? :)

Tazz
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9