Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pekr
Hejsa

Jeg har købt et Samsung PS50C675 plasma tv hos en dansk forhandler. Det viser sig at tv'et "buzzer" ret meget. I følge Samsung skal det larme over 26db før det er defekt. Men hvordan pokker finder jeg ud af det. Ved alm. volume kan man høre det og når der er stille kan det høres 10m væk. Jeg mener selvfølgelig det er defekt.

Men forhandleren har overladt det til Samsung. Problemet er nu at hvis det viser sig ikke at være defekt, så er jeg stuck med et tv som larmer. Jeg har kun 7 dage til bare af min returret, men skal så selv betale fragten.

Er der nogen der har været ude for det samme eller har nogle fif?

Venligst
Peter
Af noxity
Okay, her er hvad jeg læser:

Du er utilfreds med dit tv, og har muligheden for at få pengene retur (via 14-dages returret), men du er for cheap til at betale fragten ?

Jeg forstår det ikke helt, hvis du er utilfreds hvorfor sender du så ikke bare TVet retur, længere er den vel ikke ?
Af pekr
Jeg er sådan set tilfreds nok med tv'et. Men jeg synes bare ikke at det kan være rigtigt at det skal larme sådan. Det koster vel 1/10 af prisen på tv at sende det retur. Det synes jeg er mange penge. Specielt hvis det viser sig at Samsung ser det som en defekt og problemet bliver afhjulpet.

Men hvis hvis de ikke gør det, og vi er kommet ud over de 14 dages returret, så er jeg stuck med et tv der larmer, på grænsen til det er uudholdeligt.

Måske nogle har været igennem samme problemstilling og har nogle kommentarer til det?

Venligst
Peter
Af pipper
Jeg ville smide de 500 kr i til fragt hvis jeg var dig.

Tænk sig at tv'et ikke er defekt. Så står du med et tv du
aldrig bliver tilfreds med. Hvis du så vælger at sælge det kan du vælge sikker på at du ikke kun mister 500 kr.
Af noxity
pipper skrev:Jeg ville smide de 500 kr i til fragt hvis jeg var dig.

Tænk sig at tv'et ikke er defekt. Så står du med et tv du
aldrig bliver tilfreds med. Hvis du så vælger at sælge det kan du vælge sikker på at du ikke kun mister 500 kr.
Lige præcis min tanke. Det er ikke risikoen værd.
Af bleze
Det er bare løgn! Har de ikke fixet dette ulidelige problem på 2010 modellerne??? Sindsygt
Af kskruger
Jeg synes du skal tag en snak med din forhandler igen, et tv i den klasse skal ikke buzze og hvis du mener det er for slemt, så må det være din forhandler i første omgang, der skal ombytte tv'et. Og jeg synes du skal stå fast, at han skal handle på det.

Men noget tyder på, at alle plasma tv 2010 kan i større eller mindre grad ha dette problem.

Hvilken forhandler er det?
Af pekr
Jeg er enige med dig kskruger. Jeg synes også at det er for dårligt at de med det samme afviser problemet, og efter lidt frem og tilbage lægger den hos Samsung. Jeg kunne godt tænke mig at man bare havde en smule lyst til at hjælpe sine kunder.

Nu har jeg givet dem en chance for at ordne det. Ellers må jeg bide i det sure æble og selv betale fragten. I det tilfælde oplyser jeg navn på forhandleren.

Venligst
Af Gromit
bleze skrev:Det er bare løgn! Har de ikke fixet dette ulidelige problem på 2010 modellerne??? Sindsygt
Ja, det er også min tanke.

Har hørt flere der har brokket sig over "Buzzz" fra Panasonic G20 plasmaskærme. Det er ganske enkelt for dårligt!!!

Troede, at dette problem for længst var et overstået kapitel.

I min verden må der ikke være nogen former for støj, buzz eller larm OVERHOVEDET!!!!!
Af xcardman
på G20
læste PP Radio havde en løsning
så dem der har købt et
ville jeg da lige slå på tråden

Men det er nok kun dem som har købt i pp radio
Af malke
Jeg synes heller ikke at der burde være støj overhovedet!

Men hvem kan man få til at transportere en fladskærm på 50"? - de fleste fragter ikke over 20kg :(
Af trykkertor
Typisk skal du kontakte en lokal kurer for at få dem fragtet.
Jeg bøvlet med det samme da der skulle benyttes fortrydelsesret på en 50".
De store kendte som Posten, GLS, DHL, Danske Fragtmænd etc... kunne ikke hjælpe.
Straks jeg kontaktet de mindre kurerer var der ikke noget problem.
Tror det var omkring 350,- jeg betalte for at fragte en 50".
Af malke
Kan du huske hvilken kurer du brugte?