Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Asskicker
Jeg fik ordrebekræftigelse på mail, dog bare standard tilbagsvar :)
Af festaben
Ok, kunne jo godt lyde som om man stadig kan bestille på dette tilbud eller??? Hvis det stadig gælder er jeg klar til at lave en bestilling ASAP!!!
Af Asskicker
der står ingen steder det ikke gør, så go for it!
Brugeravatar
Af C-TEI
ja så længe linket virker,må det vel stadig gælde...
Af WhiteDog
Har i undersøgt via Samsung om skærmene bliver solgt igennem Samsung Nordic AB. For hvis de ikke gør (hvilket jeg er 99% sikker på), så er der ingen prestige service.

Bare lige en info til jer, inden i måske brænder nallerne.
Af valva
WhiteDog skrev:Har i undersøgt via Samsung om skærmene bliver solgt igennem Samsung Nordic AB. For hvis de ikke gør (hvilket jeg er 99% sikker på), så er der ingen prestige service.

Bare lige en info til jer, inden i måske brænder nallerne.

Hvis du følger linket til fladskærmsshoppen står der følgende:

Dette Tv leveres af Samsung Nordic:

-Godkendt af alle Tv udbydere i danmark. ( Bla. YouSee og Boxer )
-DVB-C Tuner med både MPEG2 og MPEG4 HD tuner, findes kun i Samsung TV fra Norden(XXE).
-Dansk menu
-Dansk brugsanvisning
-Nultolerance mod pixelfejl
-Prestigeservice i hjemmet den efterfølgende arbejdsdag for de forbrugere, der bor i Danmark.
Henteservice i hele landet, hvis tv'et skal repareres.

Mener du der er grund til at undersøge det yderligere, hvis ja må du gerne uddybe, 99% er jo en del.

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136
Af Ellegaard74
Prodigy skrev:Okay tak :-)

Det ville stadig være rigtig rart at høre fra nogen af dem der allerede har modtaget TV'et om DVB-S tuneren er god..
Der er mpeg 4 tuner i til dvb-s http://www.danskitlager.dk/shop/samsung ... 1270p.html

Men som nævnt før så begynder Canal Digital ikke med det kort før en gang til sommer så tror ikke det kan testes endnu...
Af Prodigy
Ellegaard74 skrev:
Prodigy skrev:Okay tak :-)

Det ville stadig være rigtig rart at høre fra nogen af dem der allerede har modtaget TV'et om DVB-S tuneren er god..
Der er mpeg 4 tuner i til dvb-s http://www.danskitlager.dk/shop/samsung ... 1270p.html

Men som nævnt før så begynder Canal Digital ikke med det kort før en gang til sommer så tror ikke det kan testes endnu...
Nåh det var jeg ikke klar over.. jeg troede bare man kunne hive kortet ud af sin boks og sætte bagi fjernsynet... Så det vil altså sige at selvom jeg køber et nyt DVB-S Tv nu og når at få det hjem, kan jeg stadig ikke se VM-bold i HD med mindre jeg smider 1500kr efter en Canaldigital HD-boks, som jeg så kan smide ud når kortet til TV'ets tuner kommer... det var da lidt nittens må man sige..
Af festaben
lige et par spørgsmål der ikke er så meget minded på selve tvet.
1: Hvor hurtig er det trådløse net ift smide et internet kabel direkte i tv´et?
2: den forsikring de lokker med på deres hjemmeside, giver den ret meget mere end alm reklamations ret samt en normal indbo forsikring ville gøre når man nu tænker på at samsung kører deres eget service program på deres tv?
Af Ellegaard74
Sakset fra FP artikel:

Dermed kan man modtage perlerækken af kvalitetsprogrammer fra Canal Digital også i den skarpe HD-kvalitet. Totalt har Canal Digital med sine 14 HD-kanaler et af Danmarks største udvalg af HDTV – herunder Animal Planet, Eurosport HD og BBC HD. Canal Digital vil kunne tilbyde CA-modul produktet fra den 1. juni 2010.
Af O'Brian
Hejsa,

Der er godt nok kommet gang i bestillingerne, og masser af debat både her og på www.recordere.dk.

Har bestilt et 46" og fået en bekræftelse. Men siden har jeg intet hørt.. Hvad med jer andre..

Bestilte i torsdags. O_O
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17