Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KlausHansen
jenstm skrev:
tcf skrev:Jeg har ikke observeret noget clauding, med hensyn til iphone app. den er super nem at bruge, finder selv TVét og gør det klart nemmere at navigere, man kan enda ryste phonen, og så skifter den kanal, eller skruer op og ned!
Hvis man bruger retur lyd/HDMI 1,4 er det HDMI 2 man skal bruge, det gør jeg via min Onkyo SR608 og det funger bare super
8)
Ved du om det er muligt at benytte ipod touch som jo næsten er en iphone, bare uden simkort.
Så er det jo næsten et alternativ til deres touch remote, som jeg ellers lige har bestilt.
HUSK lige at man skal tænde tv'et med en rigtig fjernbetjening eller manuelt på selve tv'et før app. på iphone/iPod virker. Tv'et skal være tændt før app'en kan finde tv'et......Man kan dog slukke tv'et fra iPhone/iPod....

Bare lige lidt info, inden køb af det ene eller andet produkt.

Klaus
Af Flemming Larsen
jeg har lige fået mit 40" 8705, fra flaskærmsshoppen, til 14500kr incl et par 3D briller. Men lyden er bare totalt elendig. Det lyder somom jeg har hovedet i en spand. Ja, jeg skal have det over min forstærker, men børnene ser om morgenen med lyd fra tv. Er der en indstilling jeg overser?
Af Peter Schrøder
Larsdk skrev:Måden man skal sortere de digitale kanaler er lidt noget lort første gang da det er deaktiveret i selve den menu fjernsynet har.
Dette er nok fordi Samsung ser man gør brug af deres favorit kanal system men der er mulighed for at sortere kanalerne. Jeg laver en guide med billeder senere.
Det er faktisk temmelig smart. Du kan indstille TV'et til kun at bruge din favoritliste. Og du kan lægge kanalerne i den rækkefølge du selv ønsker.
På den måde er epg'en ikke snasket til med en masse programmet, du alligevel ikke kan se.
Brugeravatar
Af C-TEI
Flemming Larsen skrev:jeg har lige fået mit 40" 8705, fra flaskærmsshoppen, til 14500kr incl et par 3D briller. Men lyden er bare totalt elendig. Det lyder somom jeg har hovedet i en spand. Ja, jeg skal have det over min forstærker, men børnene ser om morgenen med lyd fra tv. Er der en indstilling jeg overser?
Lyder mærkeligt synes jeg. Nogle har fået briller med og andre, ikke...
På deres hjemmeside skriver de at de ikke følger med.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... fullspec=F
Det står nederst i siden.
Af Flemming Larsen
C-TEI skrev:
Flemming Larsen skrev:jeg har lige fået mit 40" 8705, fra flaskærmsshoppen, til 14500kr incl et par 3D briller. Men lyden er bare totalt elendig. Det lyder somom jeg har hovedet i en spand. Ja, jeg skal have det over min forstærker, men børnene ser om morgenen med lyd fra tv. Er der en indstilling jeg overser?
Lyder mærkeligt synes jeg. Nogle har fået briller med og andre, ikke...
På deres hjemmeside skriver de at de ikke følger med.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... fullspec=F
Det står nederst i siden.
Ja, men jeg skrev til dem at elgiganten fik man med, og så kontaktede de samsung, da de også ville kunne give det tilbud. Og det så ud til at de har fået det. :)
Af Peter Schrøder
Flemming Larsen skrev: Er der en indstilling jeg overser?
Mute? ;)
Ja, der er ikke meget punch i de bette højttalere.
Af Flemming Larsen
Peter Schrøder skrev:
Flemming Larsen skrev: Er der en indstilling jeg overser?
Mute? ;)
Ja, der er ikke meget punch i de bette højttalere.
Nej ikke mute. Der er lyd, men det lyder virkelig som lort. Jeg kommer fra et 7070 tv, og det lød ikke så dårligt.
Af casiraghi
Lyden er da fin nok til bare at se tv-avisen eller et eller andet ungerne skal se.. jeg blev ihvertfald positivt overrasket da jeg fik mit, syntes ikke den er så ringe :)
Af WhiteDog
Flemming Larsen skrev:
mhca skrev:Jeg blev i Hifiklubben orienteret om, at på Samsung TV i størrelsen 40" og opefter har Samsung afhentningsservice i forbindelse med reklamationer.

Jeg er klar over, at dette selvfølgelig kun er på ikke parallel-importerede modeller.

Men hvad med fx et Samsung fra Dustin Home?
http://www.dustinhome.dk/pd_5010443683.aspx

Hvordan kan jeg vurdere, om TV'et er parallel-importeret? Varenummeret ser jo rigtigt ud.

Mine forældre orker ikke Elgiganten i tilfælde af problemer. Men hvis Samsung har denne service, skulle der så være noget galt i at købe hos Elgiganten, der også er ca en tusse billigere end fx Hifiklubben?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -40-led-tv

Mvh. Martin
Fladskærmsshopen har det endnu billigere, og det er en nordisk model.
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1111
Hvis TV'et ikke er købt via Samsung Nordic AB, så er der INGEN prestige service. Elgiganten er registreret som officiel Samsung Partner, men det er fladskærmsshoppen ikke (mener også at deres produkter kommer fra Tyskland og Polen). Så undersøg venligst hvor i handler.
Licotronic er også et godt bud at handle skærme. En af vennerne har lige afhentet et 55" 3D tv der.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8