Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
boh7100 skrev:
Thure Jensen skrev:Til boh7100.

Har du et link til den pakke med 2 briller og en film, da jeg kun har set den til 1700,- andre steder eller sammen med en db-c6900 til ialt 2999,- hos computercity, men de har den ikke på lager endnu.
Kan ikke finde det på nettet. Jeg så brillerne hos Fona i Vejle igår fredag.
Men jeg tror det er nødt til at være en pris-fejl.
For en enkelt brille koster omkring de 900,- hvis den er opladbar.
Dem med batteri koster vel 700,- pr stk.

Så 2 par briller med film til 700,- virker for billigt til at være sandt.
Om prisen var 1.700,- kunne jeg gå med til at det er en mere korrekt pris.
2 briller til 900,- + film vil i løst koste lige over 2.000,-
Så et tilbud på 700,- virker for mig til at være fejlpriset.
Af disco danni
Kan der forhandles enten et Bratech beslag som i tilbuddet på 46'eren el en WIFI doingle med i prisen - så er jeg på!!!

Hvor mange har bestilt indtil videre?
Af Dressah
disco danni skrev:Kan der forhandles enten et Bratech beslag som i tilbuddet på 46'eren el en WIFI doingle med i prisen - så er jeg på!!!

Hvor mange har bestilt indtil videre?
Tænker du på "sam-købet" af UE55C8705? Vi er på nuværende tidspunkt oppe på 5 bestillinger. Om vi får forhandlet lidt ekstra goodies med, ligger i hænderne på Hammer-Time :) dog spare vi jo allerede 2500 Kr, så har du snildt råd til en Dongle eller whatever og stadig have sparet en masse mønter! :)
Af disco danni
Ja du har ret. Men 22500 er stadig 22500 :-)

Så for at fjerne den sidste tvivl, og som ekstra argumentation til at kunne overbevise kæresten ville det hjælpe meget hvis beslaget fulgte med. Og eftersom det var inkluderet i 46 tilbuddet burde det ikke være helt umuligt. Slet ikke taget i betragtning af, at de takket være vores co-medlemmer herinde lige har solgt over 40 stk 46"...

Hammer-Time - hva sir du?
Af casiraghi
trykkertor skrev:
C-TEI skrev:[
Så det vil sige at man får brillerne leveret gratis hvis man har købt et 3D tv med voucher?
Ja, alle 3D-tv bliver leveret med brille.
Men dem der "mangler" brillen i æsken, har en voucher man skal sende ind.
Simpelthen fordi fjernsynet blev pakket og sendt inden brillen var klar til at blive pakket med.

Så det er kun noget der sker nu lige i starten.
Ingen voucher med mit TV, så ikke helt sandt :)
Af kmp
Heller ikke voucher med mit TV :(( , så ikke helt sandt
Ellers et fedt tv :)
Brugeravatar
Af C-TEI
kmp skrev:Heller ikke voucher med mit TV :(( , så ikke helt sandt
Ellers et fedt tv :)
Det synes jeg nemlig også lyder mere rigtigt. For hvorfor skulle nogle her på denne tråd så skrive om priser på briller herinde? 8)
Af mhca
Er der nogle af de nye C8705 ejere, der kan være så søde at tage et billede af bagsiden af TV'et uden at foden/standen er monteret?

Samsung skriver, at C8705 har floor stand support. Jeg tænker om dette giver mulighed for at benytte en anden type montering end VESA 400x400.

Mvh. Martin

Update:
JEg har fundet dette Samsung produkt
http://www.samsung.com/au/consumer/tv-a ... prd_detail
En gulvstander fra Samsung der benytter de samme huller som foden normalt bruger. Mere elegant end et 400x400 VESA beslag.
Dog er jeg ikke vild med den lille hylde, som de har tilføjet, samt at foden også er lidt speciel.
Men konceptet er genialt. Kan man mon finde en lignende løsning i et anderledes design?
Af festaben
Glæder tilbuddet på 46" stadig??? Har desværre først set det nu.
Skal man bruge en dongel, som i de gamle modeller, for at få trådløs netværk eller er det indbygget?
Følger der en voucher med på 3d briller?
Af noxity
Ingen 3D briller medfølger og skal bruge wifi-dongle for at kunne benytte trådløst internet.
Brugeravatar
Af C-TEI
mhca skrev:Er der nogle af de nye C8705 ejere, der kan være så søde at tage et billede af bagsiden af TV'et uden at foden/standen er monteret?

Samsung skriver, at C8705 har floor stand support. Jeg tænker om dette giver mulighed for at benytte en anden type montering end VESA 400x400.

Mvh. Martin

Update:
JEg har fundet dette Samsung produkt
http://www.samsung.com/au/consumer/tv-a ... prd_detail
En gulvstander fra Samsung der benytter de samme huller som foden normalt bruger. Mere elegant end et 400x400 VESA beslag.
Dog er jeg ikke vild med den lille hylde, som de har tilføjet, samt at foden også er lidt speciel.
Men konceptet er genialt. Kan man mon finde en lignende løsning i et anderledes design?
Nej den hylde har jeg også svært ved at acceptere :D
Af Asskicker
Er der nogen der kan give en status på denne tråd? Hvor mange er har bestilt ? og hvor langtid gælder det?!
Jeg har selv lagt ordre ind for 2 dage tilbage, men kom dog også lidt sendt ind på indlæget?
Af krelle1987
Jeg har prøvet at smide en ordre ind hos dem så håber jeg kan når at få glæde af det her dejlige tilbud .Da jeg kom til at skrive min E-mail forkert aner jeg ikke om min ordre er blevet god kendt så må vente til jeg får svar fra dem :)sidst men ikke mindst godt gået af retardo
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17