Log ind med sociale netværk
21 dec 2014, 11:20
Den blæser blev værre og værre, og anlægget? Det lykkedes mig aldrig at få ordentlig lyd ud af det.
Blæseren i min ps3 er da heller ikke blevet bedre med årene hvad angår niveau på støj, dog må jeg sige at det
hjælper engang i blandt at få fjernet det fastsiddende støv på denne, garantien er ovre, så skiller det ad og blæser det rent.
Jeg er jo ikke af den unge garde (nærmer mig 50), og hørelsen ikke hvad den har Været, men syntes nu det er irriterende at høre
på især ved lav vol.
pimp66 skrev:Det logik det vel det samme som mange andre blæser som sidder i mange andre ting somJeg må her gi pimp66 ret, da min kone flyttede ind for 7 år siden havde hun lige erhvervet sig et samsung surround anlæg, et af de der der står på en hylde (HT-XQ100), og nyforelsket som man var fik hun lov at erstatte min ellers utroligt velspillende/højtydende yamaha surround receiver med tilkøbte pianolakerede gulvhøjtalere, subwoofer og center, med sit middelmådige all in one solution made for women.
Computer og Playstation ovs selvfølgelig mange a dem køre kun når udstyret bliver varmt og nogle køre hele tiden så må blæseren må da blevet dårligere med tiden..
Ret mig hvis jeg tager fejler. ☺
Den blæser blev værre og værre, og anlægget? Det lykkedes mig aldrig at få ordentlig lyd ud af det.
Blæseren i min ps3 er da heller ikke blevet bedre med årene hvad angår niveau på støj, dog må jeg sige at det
hjælper engang i blandt at få fjernet det fastsiddende støv på denne, garantien er ovre, så skiller det ad og blæser det rent.
Jeg er jo ikke af den unge garde (nærmer mig 50), og hørelsen ikke hvad den har Været, men syntes nu det er irriterende at høre
på især ved lav vol.
jeg er ved at være hooked på samsungs produkter igen.
21 dec 2014, 11:34
lindegaard skrev:Da min kone flyttede ind for 7 år siden havde hun lige erhvervet sig et samsung surround anlæg, et af de der der står på en hylde (HT-XQ100), og nyforelsket som man var fik hun lov at erstatte min ellers utroligt velspillende/højtydende yamaha surround receiver med tilkøbte pianolakerede gulvhøjtalere, subwoofer og center, med sit middelmådige all in one solution made for women.Grow a pair... 8)
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
21 dec 2014, 13:44
eller også er "farang" humor ik va den har været he he
edinger skrev:Er sgu blevet gammel, plejer at fange det meste, men den der fangede jeg ikkelindegaard skrev:Da min kone flyttede ind for 7 år siden havde hun lige erhvervet sig et samsung surround anlæg, et af de der der står på en hylde (HT-XQ100), og nyforelsket som man var fik hun lov at erstatte min ellers utroligt velspillende/højtydende yamaha surround receiver med tilkøbte pianolakerede gulvhøjtalere, subwoofer og center, med sit middelmådige all in one solution made for women.Grow a pair... 8)
jeg er ved at være hooked på samsungs produkter igen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto