Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af laped
Jeg ved ikke om det er den rette forum kategori, men har lagt mærke til at DR udsendelser (faktisk også TV2) har det med at clippe i lyden ved tale.

Er det bare mig som ligger mærke til det eller kan i også høre det?

Eksempel: 5 min og 40 sekunder inde og inden for de næste 10 sekunder siger hun ordrene: raket, Taiwan og Reuter og alle 3 ord knækker/clipper i lyden.

https://www.dr.dk/drtv/se/tva_-trump-og ... ger_568271

Jeg kan høre på på min mobil, pc og mit yousee TV. Problemet har været der i mange måneder og nu hvor man ligger mærke til det er det pænt træls :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
laped skrev: 29 dec 2025, 10:53
Eksempel: 5 min og 40 sekunder inde og inden for de næste 10 sekunder siger hun ordrene: raket, Taiwan og Reuter og alle 3 ord knækker/clipper i lyden.
Nej der er ikke noget af det du skriver, har lyttet på det flere gange.
Af laped
Radiomanden skrev: 29 dec 2025, 11:05
laped skrev: 29 dec 2025, 10:53
Nej der er ikke noget af det du skriver, har lyttet på det flere gange.
Okay tak for hjælpen. Det er heller ikke nemt at forklare når jeg ikke kender det tekniske term. Synes stadig der kommer en høj klik lyd i de ord :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Senere lyttede jeg også på det på TVet, der var heller ikke noget.
Af Brixen
Jeg kan høre det når jeg bruger AirPods Pro, som har høreapparatfunktion. Ellers kan jeg ikke høre det.
Hun har nogle spidse t’er i militær og Taiwan.
Du er sikker yngre end mig og har bedre hørelse.