Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af akanorholm
ah, tak for info - jeg kan stadig ikke faa det til at virke. Der kommer ingen develop/developer frem i min indloggede (med egen profil, jeg kan ikke oprette develop som ny bruger) liste paa tools eller noget sted, jeg kan se, at jeg kan arbejde med IP.

jeg maa prove videre.
Tak indtil nu.
Af RuneDJ
IP: 95.166.251.114
Bemærk at IP adressen er ændret da den server det lå på et død.

Jeg har lige lagt en ny version ud hvor man kan genoptage afspilning hvis man ikke har set videoen færdig. Man kan kun genoptage hvis man har set minimum 30 sekunder.

Mvh
Rune
Af larscph
Okay - nu har jeg været (syntes jeg selv) alt rundt i mit nye UE40F7005 TV (2013 model med det "nye" smart TV) for at få det her til at fungere. Jeg kan godt logge ind som "develop" uden kode (via menu, smarte funktioner, samsung konto).

Hvis jeg så skifter til TV og trykker TOOLS knappen får jeg menuen "værktøj" hvor eg kan vælge forskelligt (anynet, højttaler, billede, osv) - men der er intet punkt der hedder "developer"....

Hvad mangler jeg?

Jeg har prøvet at trykke på rød/blå knapperne på remoten - det gør intet som helst :-/

Update: Efter at have fundet en "how to enable developer mode" på youtube kan jeg se at det ser helt anderledes ud i SmartHub på modellerne før 2013. Er der nogen der ved hvordan man enabler det på 2013 modellerne?

Edit2: JopDK havde meget venligt postet svaret en side tilbage.. 1000 tak! :)

Edit3: SÅ virker det - Mange tak for en super fin app! Hvor er det dog ærgeligt at DR ikke kan finde ud af at supportere sådan noget :-/
Af bernthertz
Kan ikke få det til at spille på mit UE32F5305AK. Brugeren develop er oprettet, og jeg kan godt logge på, men det sker der ikke meget ved. Og jeg kan ikke få lov til at indtaste password? Please advice....
Af larscph
bernthertz skrev:Kan ikke få det til at spille på mit UE32F5305AK. Brugeren develop er oprettet, og jeg kan godt logge på, men det sker der ikke meget ved. Og jeg kan ikke få lov til at indtaste password? Please advice....
Der var ikke noget password på mit - jeg fulgte denne vejledning så fik jeg DR+Bonanza app's på TV'et.

a) press the smart hub key
b) Login to the develop account (Menu--->smart features--->Samsung Account--->Login (credentials are user name: develop; password: sso1029dev!)).
c) On the smart hub screen there is a 'MORE APPS' tab at the BOTTOM, click that.
d) Select OPTIONS, on the TOP RIGHT corner of screen that comes up.
e) Select IP SETTINGS from the drop down that comes
f) feed the IP of your system,
g) again select OPTIONS on the TOP RIGHT corner
h) select APP SYNC from the drop down list.
Af bernthertz
larscph skrev:
bernthertz skrev:Kan ikke få det til at spille på mit UE32F5305AK. Brugeren develop er oprettet, og jeg kan godt logge på, men det sker der ikke meget ved. Og jeg kan ikke få lov til at indtaste password? Please advice....
Der var ikke noget password på mit - jeg fulgte denne vejledning så fik jeg DR+Bonanza app's på TV'et.

a) press the smart hub key
b) Login to the develop account (Menu--->smart features--->Samsung Account--->Login (credentials are user name: develop; password: sso1029dev!)).
c) On the smart hub screen there is a 'MORE APPS' tab at the BOTTOM, click that.
d) Select OPTIONS, on the TOP RIGHT corner of screen that comes up.
e) Select IP SETTINGS from the drop down that comes
f) feed the IP of your system,
g) again select OPTIONS on the TOP RIGHT corner
h) select APP SYNC from the drop down list.
Og det var lige det, der skulle til. Nu virker det. Cool.

Det er en fed app, et cool stykke arbejde og en besynderlig rettighedspolitik. Tak.

/Bernt
Af larscph
Great... :) Det var det samme jeg sad og kæmpede med i går aftes!

Og app'en fungerer super godt - at DR forsøger at undgå den kommer nogen steder er helt til grin.
Af bernthertz
larscph skrev:Great... :) Det var det samme jeg sad og kæmpede med i går aftes!

Og app'en fungerer super godt - at DR forsøger at undgå den kommer nogen steder er helt til grin.
Rune burde lægge den et eller andet sted til download til den dag, nogen kræver at han tager den ned... Just sayin'... Jeg lægger gerne site til...

/Bernt
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Selv med de mange beskrivelser af hvordan man installerer App'en, synes jeg stadig godt det kan være temmeligt forvirrende for uprøvede brugere at finde ud af, så her er en beskrivelse for Samsung F8005 modellen, håber den hjælper nogen :)

1. Åbn Menu på tv'et - gå ind under Smarte funktioner/Samsung-konto - tryk OK.
2. På Menu punktet Log på - tryk OK. (Nu åbnes login siden til Samsung login)
3. I E-mail feltet skrives - develop - Tryk OK på Log på knappen og der logges ind på develop kontoen. (Andre felter skal ikke udfyldes under login, heller ikke password feltet).
4. Tryk på SmartHub knappen og gå til Apps sektionen - i bunden af billedet kan man vælge at få vist Flere Apps - Tryk OK til det og endnu en App side dukker op.
5. I øverste højre hjørne kan man vælge Indstill. - Tryk OK til det og en "drop down" boks kommer til syne.
6. Vælg menupunktet IP-Setting - Tryk OK og indtast IP'en 95.166.251.114 - Tryk OK.
7. Vælg menupunktet Start App Sync - Tryk OK hvorefter SmartHubben skulle opdatere med DR NU app'en, samt DR Bonanza Player app'en og du kan starte med at bruge dem :)

Hvis du får meddelelsen (ERROR_DEVELOPMENT_002) så log af develop kontoen og prøv igen senere ! :)
Af tmw
Virkelig fedt med en dr app, men kan desværre ikke logge ind på develop konto. Jeg har fuldt det som rockmedørne beskriver, men kan ikke logge ind.
når jeg skriver "develop" og lader password være blank og trykker på log ind, så bliver der ved med at stå tilslutter i hjørnet af skærmen og det bliver der ved med. Er der nogle der ved om der er et eller andet man ellers skal gøre?
jeg har en 2013 samsung model, firmware 1004
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Hos mig virkede den nævnte fremgangsmåde perfekt - men det er beskrevet for F8005 modellen og jeg er ikke klar over hvilke andre Samsung modeller den samme fremgangsmåde ellers virker på ! Hva er det for en Samsung model du har ? Ka måske få andre med samme model på banen, for at beskrive hvordan de præcist har grebet det an :)

Kan du logge på andre konti eller ?
Af tmw
Det var godt nok hurtig, du svarede tilbage :)

jeg har ingen problemer med at logge på andre konti, det er kun developer kontoen der hænger når den forsøger på at logge ind, nu er det godt nok blueray hd optager jeg har (glemte jeg at nævne tidligere), men smart tv fungere på samme måde som på deres fjernsyn. det er en F8900N.
Af Deadmeat
Hey har nu prøvet alt jeg kan finde vedr. Dette emne. Desværre hver gang jeg jeg trykker på "brug programsynkronisering" så får jeg beskeden "network or server interface occurred. Please try again" nogen der har en ide til hvordan jeg får downloaded appen ?
Af skovborg
jeg kommer ikke videre end beskeden "Følgende ny tjeneste installeres automatisk (1/2)"
Der kan jeg så vente til mit tv slukker :(( :o (B

Mvh
Morten
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 26