29. maj 2013, 09:38
Log ind med sociale netværk
29. maj 2013, 12:33
Det virker ikke på mit Samsung FUE-60D8005...
Jeg trykker på Smart Hub, derefter på Login, derefter på Smart Hub igen.
Nu skulle der ifølge denne guide (punkt 4-5) komme en loginskærm frem: https://www.samsungdforum.com/Guide/art ... oper-login
Denne loginskærm kommer ikke frem på mit tv... Jeg får bare den normale loginskærm når jeg trykker login, og når jeg så trykker smart hub, så forsvinder denne normale loginskærm bare igen...
Jeg trykker på Smart Hub, derefter på Login, derefter på Smart Hub igen.
Nu skulle der ifølge denne guide (punkt 4-5) komme en loginskærm frem: https://www.samsungdforum.com/Guide/art ... oper-login
Denne loginskærm kommer ikke frem på mit tv... Jeg får bare den normale loginskærm når jeg trykker login, og når jeg så trykker smart hub, så forsvinder denne normale loginskærm bare igen...

30. maj 2013, 07:39
F... den virker sgu godt på et gammelt PS50C7005. Langt mere responsiv end Samsungs egne apps. Aner ikke hvorfor jeg først har fået den installeret nu.
Selv min kæreste synes godt om den... WAF er til UG med krølle og slange
/HAT
Selv min kæreste synes godt om den... WAF er til UG med krølle og slange

/HAT
30. maj 2013, 10:08
Politikerne går ind i sagen om DR NU-forbud på Smart TV.
"Fuldstændig absurd" siger Venstre og retter skarp kritik mod DR.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1369900885
"Fuldstændig absurd" siger Venstre og retter skarp kritik mod DR.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1369900885
3. jun 2013, 19:53
Hej
Jeg har et Samsung UE40es6805 og når jeg forsøger at lave en Develop bruger får jeg en meddelse om at den allerede er i brug. Lidt hjælp ville være at sætte pris på
Jeg har et Samsung UE40es6805 og når jeg forsøger at lave en Develop bruger får jeg en meddelse om at den allerede er i brug. Lidt hjælp ville være at sætte pris på

4. jun 2013, 11:29
Jeg har nu fået den til at logge ind på en develop bruger, men jeg får så ikke muligheden for at trykke på den blå knap, hvad gør jeg forkert?
5. jun 2013, 13:47
Fandt en vejledning til 2013 modellerne som virker på min F6475 model
Det er en lidt anden måde at logge ind på, og develop kontoen har fået password!
We can sync an app in 2013 device using two ways:
1) Remote sync:
Follow the steps below to sync your app from your system:
a) press the smart hub key
b) Login to the develop account (Menu--->smart features--->Samsung Account--->Login (credentials are user name: develop; password: sso1029dev!)).
c) On the smart hub screen there is a 'MORE APPS' tab at the BOTTOM, click that.
d) Select OPTIONS, on the TOP RIGHT corner of screen that comes up.
e) Select IP SETTINGS from the drop down that comes
f) feed the IP of your system,
g) again select OPTIONS on the TOP RIGHT corner
h) select APP SYNC from the drop down list.
Original tråd fra samsung developer forum:
http://www.samsungdforum.com/SamsungDFo ... 7f169342ce
Peace
Johnny

Det er en lidt anden måde at logge ind på, og develop kontoen har fået password!
We can sync an app in 2013 device using two ways:
1) Remote sync:
Follow the steps below to sync your app from your system:
a) press the smart hub key
b) Login to the develop account (Menu--->smart features--->Samsung Account--->Login (credentials are user name: develop; password: sso1029dev!)).
c) On the smart hub screen there is a 'MORE APPS' tab at the BOTTOM, click that.
d) Select OPTIONS, on the TOP RIGHT corner of screen that comes up.
e) Select IP SETTINGS from the drop down that comes
f) feed the IP of your system,
g) again select OPTIONS on the TOP RIGHT corner
h) select APP SYNC from the drop down list.
Original tråd fra samsung developer forum:
http://www.samsungdforum.com/SamsungDFo ... 7f169342ce
Peace

Johnny
21. jun 2013, 19:33
PÅ mit UE46ES8005, får jeg besked på at "konto med samme navn bruges"
Hjælp
Hjælp
29. jun 2013, 09:00
Hej kloge hoveder
)
Jeg har forsøgt at få dette til at virke. Jeg får også logget ind som develop samt får indtastet ip adressen men så får jeg denne fejl:
Kunne ikke oprette forbindelse til serveren. Prøv igen senere
Error_development_002
Der er forbindelse til internettet da jeg kan se netflix osv.
Er det fjernsynet eller er det serveren der er noget galt med?!?!?
Glemte at sige at mit fjernsyn er et UE46F8005 (den nye 2013 model!)

Jeg har forsøgt at få dette til at virke. Jeg får også logget ind som develop samt får indtastet ip adressen men så får jeg denne fejl:
Kunne ikke oprette forbindelse til serveren. Prøv igen senere
Error_development_002
Der er forbindelse til internettet da jeg kan se netflix osv.
Er det fjernsynet eller er det serveren der er noget galt med?!?!?
Glemte at sige at mit fjernsyn er et UE46F8005 (den nye 2013 model!)
1. jul 2013, 20:21
Hej.
Jeg er lidt usikker på status på denne her lige nu.
Samsung fortæller mig at develop allerede findes som bruger, hvis jeg forsøger at oprette.
Er det et resultat at af den manglende aftale med Samsung, DR's usamarbejdsvillighed eller mig, der gør noget forkert.
/Anne-Katrine
Samsung fortæller mig at develop allerede findes som bruger, hvis jeg forsøger at oprette.
Er det et resultat at af den manglende aftale med Samsung, DR's usamarbejdsvillighed eller mig, der gør noget forkert.
/Anne-Katrine
2. jul 2013, 00:37
Hej.
/Anne-Katrine
Nej du skal blot anvende den indbyggede bruger develop, efter login, fremkommer der i bunden af skærmen rød, gul og grøn "knap". for at arbejde med settings, skal du anvende "tools" på fjernbetjeningen.
nederst i det nye billede er develop. herfra kommer du videre med indtastning af ip og programsynkronisering
/Anne-Katrine
Nej du skal blot anvende den indbyggede bruger develop, efter login, fremkommer der i bunden af skærmen rød, gul og grøn "knap". for at arbejde med settings, skal du anvende "tools" på fjernbetjeningen.
nederst i det nye billede er develop. herfra kommer du videre med indtastning af ip og programsynkronisering
2. jul 2013, 00:38
forsøg på at anvende ip 90.185.152.76 gav ingen forbindelse omkring kl. 22.00
Log ind med sociale netværk