Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Slothen
Meeega fedt! Det fungere rigtig godt, efter jeg lige fandt ud af det med develop login'et...

Kan det passe man ikke kan streame live TV? Kan ikke rigtig gennemskue hvor muligheden skulle ligge!?
Af clausq
Nu fungerer det på min 40ES6715, der findes en bruger - develop - uden password. Den logger man ind med, og så virker resten af Runes køreplan. Man skal dog først acceptere at Samsung fraskriver sig ethvert ansvar.
Rigtig fin App
Af pdk
Tak for en super app. Jeg har installeret den på en Samsung BD-e8300n, og det fungerer godt, lige bort set fra at efter ca. 10 min starter der en samsung pauseskærm. Er der nogen der har et tip til hvordan man får pauseskærmen slået fra?
Af Billebm
Hej

Jeg har lige købt er Samsung 6565. Nu har jeg prøvet de forskellige fremgangsmåder der er beskrevet, men jeg kan stadigvæk ikke oprette en "develop" bruger. Den vil have en mailkonto både ved log in og oprettelse af bruger.

Hvad gør jeg forkert? Og hvad skal jeg gøre i stedet?

Hilsen Brian
Af kriztian
Hej alle

Jeg har et Samsung Smart TV og er logget ind som Develop, men jeg får ikke nogen <blå D> i menuen for neden? Der er kun <rød A>, <grøn B> og <orange C>?????

Er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan komme videre herfra....?
Af Billebm
Billebm skrev:Hej

Jeg har lige købt er Samsung 6565. Nu har jeg prøvet de forskellige fremgangsmåder der er beskrevet, men jeg kan stadigvæk ikke oprette en "develop" bruger. Den vil have en mailkonto både ved log in og oprettelse af bruger.

Hvad gør jeg forkert? Og hvad skal jeg gøre i stedet?

Hilsen Brian
Jeg fandt selv ud af. Man skulle skrive develop i numerisk tal.

Og nu virker det. Fantastisk!! Tusind tak til Rune
Af RuneDJ
Ang. pauseskærm så kan du prøve at opdatere. Jeg har lige lagt en ny version op der slår pauseskærmen fra når en video bliver afspillet.

Mvh
Rune
Af Jaskula
Er der nogen, der har fået app'en installeret på et tv fra F-serien (2013)?

Jeg har forsøgt at oprette brugeren 'develop' uden held (først uden, derefter med et tilfældigt password). Den 'tilslutter' i en evighed, uden at der sker noget.

Heller ikke den tjekkiske omvej til HBBTV virker umiddelbart på de nye fjernsyn (jf. anden tråd).

Selv holder jeg mine amatørnaller fra mit og håber på, at profferne finder de gyldne sten ;)

/J
Brugeravatar
Af yksa
Lækker app, desværre så har DR åbenbart set sig sur på opfinderen af app'en. ::l
Af pdk
RuneDJ skrev:Ang. pauseskærm så kan du prøve at opdatere. Jeg har lige lagt en ny version op der slår pauseskærmen fra når en video bliver afspillet.

Mvh
Rune
Tusind tak. Jeg har opdateret app'en og det virker, pauseskærmen starter ikke mens man ser video.

Mvh
Peder
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 26