Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Hvis det er "mellem 20 til 50 kr", så bliver de nye priser noget lignende?

Alt sammen..PR. MÅNED

GRUNDpakke Fra 359 kr til 379 kr

MELLEMpakke Fra 619 kr til 659 kr

FULDpakke Fra 759 til 809 kr.

Hvis man nu bor i boligforening, så skulle man måske se sig om efter en ny udbyder ?

eller droppe tv pakken helt og så købe Tv2 Play mm. men det stiger sikkert også, fordi der også kommer sport der ? :s
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvis det er en Coax forbindelse, så kan der jo kun vælges anden udbyder via Streaming og at Bredbånd ikke forudsætter levering af TV, samt at en anden udbyder kan levere TV på YS Bredbånd.
Sport på TV2 Play kan jo bortset fra de der sendes på Hoveskanalen jo undgås. Har selv kun Play basis, grundet der for et par år siden eller hvornår det nu var, blev meddelt at prisen på TV2 (Hovedkanalen) måtte stige således at der kunne sendes mere sport på den.
Af JornH
Vi er ikke alle ens, min bror der nu nærmer sig de 70 år, har i ret mange år haft en Sports pakke bare for at kunne være sikker på at kunne se F1, selv med feks. kanal skift. Det minder mig om F1 løb nu i Singapore…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er selvfølgelig nogen der ikke kan/vil unvære det, og andre vil gerne være fri, begge dele kan da lade sig gøre.
Det med at skifte udbyder er ikke nødvendigvis muligt, er det f.eks You See der leverer i de kabler der er i byen/ejendommene, så kan andre ikke levere, det kan så e.v.t. gøres via Streaming hvis det kan gøres via andre udbyderes kabler. Fiber er mere flexibelt, der kan flere udbydere leverer TV. https://tdcnet.dk/fiber/udbydere/
Af JornH
Mit sidste indlæg var et svar til et indlæg der nu er væk… Jeg kan have både Yousee og Norlys, da Yousee er coax inde her i væggen og Norlys har jeg fra en Fiber boks ude i gangen. Men mon ikke også priserne hos andre vil stige?
Jeg har hverken fra Antenne foreningen/Yousee eller Norlys fået mails om prisen stiger.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
JornH skrev: 22. sep 2024, 14:05 Vi er ikke alle ens, min bror der nu nærmer sig de 70 år, har i ret mange år haft en Sports pakke bare for at kunne være sikker på at kunne se F1, selv med feks. kanal skift. Det minder mig om F1 løb nu i Singapore…
Hvis han ikke allerede kender den, så har F1 egen streamingtjeneste. Den koster vist pt. 95 Euro årligt. Men ingen danske kommentatorer.

Tilgås med F1 TV appen.
Af LarsCJ
Leif G skrev: 25. sep 2024, 15:55 Hej Rasmus - tak for hintet om om Operavision. Jeg har straks føjet den til mit abonnement på Youtube.
Tjek evt. Arte, der minder meget om Mezzo. Det er en gratis EU public service kanal, der også kan streames via Apple TV eller Chromecast (samt en række Tv som Samsung, LG, Panasonic og Sony iflg. deeres website).
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja den kan bl.a installeres på tværs af alle Android enheder.
Af JornH
Jeg havde engang Mezzo, som jo kun er flere slags musik, hvis der menes tyske Arte HD er det jo meget andet end musik…

Vedr. F1 ved jeg ikke om min bror har mulighed for at hente appen F1 pro TV, jeg kan ikke hente den til mit Samsung TV, men må bruge min medie boks.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da også langt bedre med externe enheder som vores Nokia Streamere, end det er med App's på et TV, der er udbuddet ikke så stort.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
JornH skrev: 25. sep 2024, 19:09 Jeg havde engang Mezzo, som jo kun er flere slags musik, hvis der menes tyske Arte HD er det jo meget andet end musik…

Vedr. F1 ved jeg ikke om min bror har mulighed for at hente appen F1 pro TV, jeg kan ikke hente den til mit Samsung TV, men må bruge min medie boks.
F1 TV appen findes kun til Android / Google TV og Apple TV (tvOS) pt. Vi har denne guide med overblik over tilgængelighed af apps. Den er ikke helt opdateret (men bliver det snart), men skulle dog være up-to-date mht. F1 TV.

https://www.flatpanels.dk/streamingguiden.php