Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#189048
RockMedØerne skrev:Ja det er korrekt at det ska vise den kanal man umiddelbart er på først skal skifte til en ny kanal, når man trykker OK til den kanal man har markeret i Guiden :)
Ok. Kender bare nogle der har TDC Home trio. og der ændre det lille billede i guiden sig når man scroller ned uden at trykke OK. Men det skal det åbenbart ikke på dette tv.
#189049
Er vist en anden sag, når det er HomeTrio boksen der styrer kanalvalget !
Er ikke relateret specielt til Samsung tv, gælder også for andre !
Er lavet sådan for at man kan følge med på den kanal man befinder sig på,
mens man kigger Guiden igennem for andre muligheder - ret logisk synes jeg,
men det er jo selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag :)
Af Giovanni78
#189065
Har selv lige købt denne model i 46" og er ganske tilfreds med det billede der leveres. Jeg har som andre undret mig over billedet i guiden, men kan her læse en forklaring på hvorfor, så det vil jeg prøve når jeg kommer hjem.

En anden ting jeg har undret mig over er, om det ikke er muligt at ændre kanalrækkefølgen i guiden uden at skulle lave favoritlister?
#189067
Giovanni78 skrev:
En anden ting jeg har undret mig over er, om det ikke er muligt at ændre kanalrækkefølgen i guiden uden at skulle lave favoritlister?
Det er muligt at ændre på kanal rækkefølgen i Guiden, da den følger rækkefølgen, som den er i kanallisten :)

Du skal blot gå ind i Menu/Udsendelse/rediger kanal og flytte kanalen til den ønskede placering, så flyttes kanalen også automatisk i Guiden :) Husk lige inden at Rediger kanalnummer skal sættes til "aktiveret" under Menu/Udsendelse/Rediger kanalnummer, inden muligheden for at ændre kanalnummer kan anvendes :)

Go' fornøjelse med dit nye fantastiske tv :)
#189079
RockMedØerne skrev:Giovanni78 skrev:
En anden ting jeg har undret mig over er, om det ikke er muligt at ændre kanalrækkefølgen i guiden uden at skulle lave favoritlister?
Det er muligt at ændre på kanal rækkefølgen i Guiden, da den følger rækkefølgen, som den er i kanallisten :)

Du skal blot gå ind i Menu/Udsendelse/rediger kanal og flytte kanalen til den ønskede placering, så flyttes kanalen også automatisk i Guiden :) Husk lige inden at Rediger kanalnummer skal sættes til "aktiveret" under Menu/Udsendelse/Rediger kanalnummer, inden muligheden for at ændre kanalnummer kan anvendes :)

Go' fornøjelse med dit nye fantastiske tv :)
Fantastisk, det vil jeg også prøve. Har været vant til et lidt ældre Sony som jeg finder en smule mere brugervenligt, så skal lige vende mig til nye måder at gøre det på. Men det lader da heldigvis til at der er god hjælp at hente herinde :)
Af Berlingoman
#189122
Der står i testen at skærmen har drejefod, er det korrekt? Hvor mange grader kan den dreje?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189123
Berlingoman skrev:Der står i testen at skærmen har drejefod, er det korrekt? Hvor mange grader kan den dreje?
Det er en fejl i tabellen. Foden kan ikke drejes. Men den kan dog afmonteres.
#189134
RockMedØerne skrev:Det er muligt at ændre på kanal rækkefølgen i Guiden, da den følger rækkefølgen, som den er i kanallisten :)

Du skal blot gå ind i Menu/Udsendelse/rediger kanal og flytte kanalen til den ønskede placering, så flyttes kanalen også automatisk i Guiden :) Husk lige inden at Rediger kanalnummer skal sættes til "aktiveret" under Menu/Udsendelse/Rediger kanalnummer, inden muligheden for at ændre kanalnummer kan anvendes :)

Go' fornøjelse med dit nye fantastiske tv :)
Vil bare lige sige, at jeg igår fik fjernet de kanaler der gjorde at der ikke blev vist noget billede i guide'en, og jeg fik ændret kanal rækkefølgende. Og det spiller nu. Mange tak for hjælpen!
Af RenisseD
#189374
Har også fået købt mig et 46F8005 tv..
Må sige at jeg er meget overrasket over hvor godt næsten alt virker! Finder ud af flere og flere ting som gør livet lidt lettere! Har netop fundet ud af, at man også kan optage det som ligger i Timeshift og det synes jeg godt nok er smart!!!
#189433
Nogen der ved hvor bred foden er på UE55F8005 ? Jeg kan se at TV med fod er ca. 123 cm, men foden ser ikke helt så bred ud som TV'et, hvis man ser billed af TV'et bagfra.

Jeg har et bord som er 120 cm bredt og har ikke noget imod at TV'et rager lidt ud over i siderne, men det skal foden helst ikke gøre. Jeg har ikke fundet noget sted hvor 55" TV'et står på foden, så derfor spørger jeg Flatpanels forum.
#189453
Inden jeg beslutter mig for at anskaffe mig et Samsung F8005, som lader til at være et glimrende tv, har jeg lige et enkelt spørgsmål, der forhåbentlig er en, der kan svare på:

Jeg har ikke behov for at tænde mit tv ved hjælp af stemmekommando, men til gengæld vil jeg gerne spare på strømmen, så meget som det nu er muligt.

Derfor: er det muligt at deaktivere Wake on wifi-funktionen, så tv'et bruger mindre strøm på stand-by (og vil det have en effekt)?
Af fredizy
#189454
Hvordan er det med twin tuneren i F8005 når jeg bruger satellitreceiveren. Kan der umiddelbart optages 2 programmer samtidig eller skal der også 2 programkort til?
#189455
Weatherwax skrev:Inden jeg beslutter mig for at anskaffe mig et Samsung F8005, som lader til at være et glimrende tv, har jeg lige et enkelt spørgsmål, der forhåbentlig er en, der kan svare på:

Jeg har ikke behov for at tænde mit tv ved hjælp af stemmekommando, men til gengæld vil jeg gerne spare på strømmen, så meget som det nu er muligt.

Derfor: er det muligt at deaktivere Wake on wifi-funktionen, så tv'et bruger mindre strøm på stand-by (og vil det have en effekt)?
Jeg tror du vil spare ca. 2 kr. årligt, hvis det overhovedet kan lade sig gøre at slå fra.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12